۹ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

یکپارچه سازی فناوری اکسس کنترل دو کمپانی سوپریما و Paxton

کمپانی سوپریما که از برندهای پیشرو در اکسس کنترل ، بیومتریک و راهکارهای حضور و غیاب به شمار می رود، اعلام کرد که دستگاه های خود را با سیستم اکسس کنترل Paxton به نام Net2 یکپارچه سازی نموده است. این یکپارچه سازی، به سازمان ها اجازه خواهد داد تا دستگاه های سوپریما را همراه با فناوری Net2 به کار ببرند.

مشتریان با استفاده از Paxton Net2 اکنون می توانند با نصب سیستم یکپارچه سازی سوپریما با Paxton Net2، به راحتی دستگاه های تشخیص چهره یا اثرانگشت سوپریما را برای سیستم های اکسس کنترل مبتنی بر کارت RFID یا پین کد موجودشان اضافه کنند. این یکپارچه سازی به دستگاه های سوپریما اجازه می دهد تا به وسیله Weigand و با تطبیق داده های بیومتریک کاربران با داده های کارتی که برای سیستم Net2 قابل تشخیص است، به یک کنترلر Net2 متصل شوند

یکپارچه سازی سوپریما با Paxton Net2 بسیار منعطف و با قابلیت مقیاس بندی در ابعاد گوناگون است. این سیستم به مشتریان Net2 اجازه می دهد تا از تمامی قابلیت های دستگاه های سوپریما نیز بهره مند شوند. ادمین ها می توانند کارهایی مانند جستجو و افزودن دستگاه ها و نیز ارتقای سفت افزارها را روی یک اپلیکیشن انجام دهند. قابلیت Enrollment Helper یکپارچه سازی به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به خود قابلیت یکپارچه سازی سوپریما، Net2 را راه اندازی کنند. کاربران همچنین می توانند مستقیماً از دستگاه سوپریما کار رجیستری را به راحتی انجام دهند.

Young S. Moon (یانگ مون) مدیرکل کمپانی سوپریما اظهار داشت: «یکپارچه سازی دستگاه های Suprema با Paxton Net2 پیشرفتی عالی به شمار می رود که راهکارهای رده بالا را در حوزه اکسس کنترل و بیومتریک ترکیب می کند. این یکپارچه سازی جدید سوپریما با Net2 به مشتریان امکان تجربه بیومتریک سوپریما و حفاظتی قدرتمند را بدون نیاز به کنار گذاشتن سیستم Net2 شان خواهد داد».

ثبت یک پاسخ