۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

دوربین ضدانفجار جدید اویجیلون و موتورولا به بازار آمد

کمپانی موتورولا (Motorola Solutions) جدیدترین سبد محصول خود را در حوزه نظارت تصویری و ویدئوآنالیتیک تحت عنوان سری دوربین ضدانفجار اویجیلون (Avigilon H5A) عرضه کرد. گفتنی است که کمپانی موتورولا در فوریه 2018 طی قراردادی رسمی، بخش عمده سهام کمپانی Avigilon را خریداری کرد. 

دوربین های ضدانفجار H5A به ویدئوآنالیتیک کمپانی اویجیلون (Avigilon) مجهز بوده و برای کاربری در محیط های پرخطری همچون صنایع نفت و گاز، معادن و سایر سایت های صنعتی مناسب هستند.

قابلیتهای گسترده دوربین ضدانفجار اویجیلون

این سری دوربینهای ضدانفجار به فناوری های تشخیص اشیا و ردیابی دقیق تر از قبل همراه با فناوری جستجوی ظاهر Avigilon، یک موتور جستجوی مجهز به هوش مصنوعی با قابلیت دسته بندی چندین ساعت ویدئو به منظور بهبود زمان پاسخ دهی به حادثه مجهز شده اند. همچنین فناوری تشخیص فعالیت غیر معمول را دارد و می تواند فعالیت های ناهنجار و غیر معمولی همچون موقعیت مکانی غیرمعمول یا سرعت غیر طبیعی حرکت یک شخص را مشخص کند. هوش مصنوعی به کار رفته در این دوربین با یادگیری مداوم از فعالیت های طبیعی صحنه در گذر زمان، تفاوت بین رویدادهای معمول و غیر معمول را تشخیص می دهد.

مقاومت در محیط های پرخطر

دوربین ضدانفجار H5A مطابق با استانداردهای بین المللی کاربردی، دارای تأییدیه در محیط های پرخطر است که آن را به یک راهکار نظارتی کارآمد برای صنایع و بازارهایی همچون نفت و گاز، معادن و سایر مراکز حساس تبدیل کرده است.

John Kedzierski (جان کزیرسکی)، نایب رئیس ارشد بخش نظارت تصویری و آنالیتیک کمپانی Motorola Solutions اظهار داشت: با ارائه این سری دوربین، راهکاری بادوام و قدرتمند به مشتریانمان در محیط های دارای خطر انفجار، عرضه می کنیم. به کمک ویدئوآنالیتیک مجهز به هوش مصنوعی در این دوربین، آگاهی نسبت به موقعیت توأم با حفظ ایمنی تیم های حاضر در محل را آسانتر کرده ایم.

دوربین ضد انفجار H5A در سه مدل مختلف بولت کامپکت 6 مگاپیکسلی، بولت 2 مگاپیکسلی و PTZ دو مگاپیکسلی ارائه شده و هم اکنون برای عرضه به صورت جهانی در دسترس است.

ثبت یک پاسخ