۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

سیستم مدیریت دسترسی جدید بوش، با قابلیت یکپارچه سازی بالا

امروزه نیاز بازار، سیستم های کنترل دسترسی است که همیشه در دسترس، قابل مقیاس بندی و قابل یکپارچه سازی با سایر راهکارهای حفاظتی همچون سیستم های ویدئویی یا حفاظت پیرامونی باشند تا سطح ایمنی و حفاظت بالاتری را ارائه دهند. همزمان این سیستم ها باید به راحتی راه اندازی شوند. کمپانی بوش با معرفی سیستم مدیریت دسترسی نسخه 3.0، تمامی این نیازها را برآورده ساخته است.
همیشه در دسترس برای حفاظت

سیستم مدیریت دسترسی یا Bosch Access Management System 3.0 برای کاربری در هر زمانی طراحی شده است. طراحی مقاوم این سیستم دارای یک کنترلر دسترسی حرفه ای (MAC) به عنوان یک لایه دفاعیِ بیشتر، بین سرور و کنترلر دسترسی می باشد.

اگر سرور از کار بیفتد، MAC وارد عمل می شود تا برقراری ارتباط بدون وقفه در سرتاسر کنترلر هنگام به اشتراک گذاری اطلاعات ضروری از ریدرهای کارت را تضمین کند. علاوه بر این، ویژگی های کنترل دسترسی که شامل چند ریدر دسترسی هستند، مانند قابلیت ضد عبور فرد غیرمجاز پشت سر فرد مجاز، می توانند به کار خود ادامه دهند.

قابلیت یکپارچه سازی با راهکارهای کمپانی های دیگر

سیستم مدیریت دسترسی 3.0 بوش به عنوان یک راهکار مستقل برای برطرف سازی نیازهای کنترل دسترسی امروزی، بسیار مناسب است. این محصول به راحتی با پنل های کنترل نفوذ بوش سری B و سری G و نیز سیستم های ویدئویی نظیر سیستم مدیریت ویدئوی بوش یا حتی سیستم های کمپانی های دیگری همچون XProtect Milestone برای افزایش حفاظت و آگاهی نسبت به موقعیت، یکپارچه سازی می شود.

ثبت یک پاسخ