۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار رویدادها

نمایشگاه CES 2021 صددرصد به صورت آنلاین برگزار می شود

مؤسسه فناوری مصرف کننده (CTA) اعلام کرده که نمایشگاه CES ، یکی از بزرگ ترین رویدادهای نمایشگاهی فناوری که هر سال در لاس وگاس ایالات متحده برپا می شود، در سال 2021 به صورت کاملاً آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد.

Gary Shapiro (گری شاپیرو)، رئیس مؤسسه CTA، طی یک کلیپ ویدئویی اظهار داشت: «برای CES، پاندمی کرونا به ما فرصتی داد تا دوباره متصور شویم که چگونه از بستر دیجیتال و فضای مجازی بهره ببریم تا غرفه گذارانمان بتوانند با مشتریان خود دیدار داشته باشند و مخاطبین جدیدی پیدا کنند».

Shapiro افزود: «امیدوار بودیم تا بتوانیم در ماه ژانویه 2021 میزبان بازدیدکنندگان در لاس وگاس باشیم، اما با توجه به نگرانی های مربوط به سلامت عموم مردم در شرایط کنونی، گردآوردن مردم با اطمینان خاطر در محل برگزاری، امکان پذیر نیست؛ بنابراین برگزاری کل رویداد به صورت دیجیتال، درست ترین کار ممکن است. غرفه گذاران، شرکا و رهبران صاحب نظر ما اکنون زمان کافی دارند تا روش های منطقی برای جذب مخاطبین به صورت دیجیتالی از سراسر جهان را به کار بگیرند».

نمایشگاه CES 2021 در تاریخ 6 تا 9 ژانویه 2021 (17 تا 20 دی ماه 99) به صورت مجازی برگزار خواهد شد. یکی از منابع خبری اظهار داشت: «شکل جدید برگزاری این نمایشگاه، به شرکت کنندگان اجازه خواهد داد تا از نوآوری های کمپانی ها مطلع شوند، فناوری های روز دنیا و آخرین محصولات رونمایی شده را ببینند و با برندهای جهانی و معتبر دنیا آشنا شوند».

برای صنعت حفاظت، نمایشگاه CES در بخش های خانه هوشمند و دستگاه های حفاظتی، به ارائه و نمایش جدیدترین تجهیزات و راهکارها می پردازد و فناوری های نوآورانه در زمینه هایی همچون دوربین های حرارتی و سنسورهای گوناگون را به نمایش در می آورد. بیشتر تولیدکنندگان در زمینه خانه هوشمند در صنعت حفاظت، جزو غرفه گذاران این نمایشگاه هستند.

ثبت یک پاسخ