۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

نرم افزار حرارتی جدید FLIR و تشخیص سریع تر تب

به گزارش دنیای حفاظت، کمپانی FLIR Systems نرم افزار جدید خود به نام FLIR Screen-ESTTM را برای دوربین های تصویربرداری حرارتی سری T، Exx و A  متعلق به برند FLIR معرفی کرد. این نرم افزار مجهز به ابزارهای اندازه گیری خودکار است که غربالگری های دمای پوست بدن افراد را در کمتر از دو ثانیه انجام می دهد. این نرم افزار را می توان برای درب های ورودی، نقاط بازرسی و سایر بخش های پر تردد در نظر گرفت، حال آنکه به حفظ فاصله گذاری اجتماعی نیز کمک می کند.

Jim Cannon (جیم کانن)، رئیس و مدیر کل کمپانی FLIR اظهار داشت: «دولت ها و مشاغل در سراسر جهان سخت تلاش می کنند تا راهکارهای جدیدی را برای تضمین ایمنی و سلامت عموم در برابر COVID-19 توسعه دهند؛ از جمله استفاده از دوربین های تصویربرداری حرارتی رادیومتریک به عنوان بخشی از برنامه غربالگری افراد. حال با نرم افزار FLIR Screen-EST، سازمان ها در صورتی که از دوربین های حرارتی FLIR استفاده می کنند، می توانند سرعت و دقت مرحله اول غربالگری مجموعه خود را افزایش دهند.

شیوه کار نرم افزار FLIR Screen-EST

این نرم افزار طراحی شده تا به طور خودکار، دمای پوست نزدیک به غدد اشکلی بدن انسان را اندازه گیری کند، سطحی که نزدیک ترین دما را به دمای داخلی بدن دارد. نرم افزار جدید فلِر، زمانی که با دوربین های سری T، Exx یا A به کار رود، قادر به غربالگری افراد تا 50 درصد سریع تر از حالت غربالگری با نرم افزارهای قدیمی تر FLIR می باشد. در صورتی که نرم افزار، دمای پوست را بالاتر از سطح نرمال تشخیص دهد، به اپراتور اطلاع داده و هشدار صوتی و تصویری مشخصی را روی مانیتور پخش می کند. بنابراین فرد مورد نظر، شناسایی شده و برای غربالگری های پزشکی ثانویه هدایت می شود.

ثبت یک پاسخ