۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

همکاری کمپانی جنتک با دو کمپانی Dell و اینتل

به تازگی کمپانی جنتک کانادا از همکاری و مشارکت جدید خود با دو کمپانی Dell و اینتل خبر داد. حاصل این همکاری، تولید محصول جدیدی به نام Streamvault و عرضه آن در آسیا و اقیانوسیه (APAC) است. Genetec Streamvault سری محصولات سخت افزاری است که با VMS جنتک به نام Security Center یکپارچه سازی شده است.

به گفته Philippe Ouimette (فیلیپ اویمت)، مدیر روابط استراتژیک کمپانی جنتک، این محصول Streamvault 2.0 نام دارد. وی اظهار داشت: «همکاری جدید ما با دو کمپانی Dell و Intel بدان معنا است که ما اکنون دستگاه ها را توسط کارخانه Dell در مالزی، مونتاژ، تکمیل و تست می کنیم و کمپانی Dell نرم افزارها را مستقیماً روی دستگاه پیاده سازی می کند».

راهکارهای سخت افزاری جنتک با هدف حفاظت سایبری، استانداردسازی و کاربری آسان تولید و ارائه شده اند. Ouimette خاطرنشان کرد: «هدف ما این است که به مشتریان خود اجازه دهیم نرم افزارهای ما را به روشی کارآمدتر مورد استفاده قرار دهند. Streamvault، عاملی کلیدی در دستیابی به این هدف به شمار می رود».

طبق اظهارات Ouimette، این سیستم دارای یک آنتی ویروس جامع برای تضمین حفاظت سایبری سیستم در هر دو حالت آنلاین و آفلاین است. این سیستم برای کار با حداقل سرور و در مجموعه هایی با ابعاد کوچک تر طراحی شده و در این شرایط 225 درصد عملکرد بهتری نسبت به سرورهای تجاری خواهد داشت.

ثبت یک پاسخ