۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت ها

اعلام کمپانی Genetec به عنوان بهترین ارائه دهنده نرم افزار

بر اساس آخرین تحقیقاتی که کمپانی Omdia در مورد پلتفرم های هوشمند آنالیتیک و نظارت تصویری انجام داده است، کمپانی Genetec برترین توسعه دهنده نرم افزارهای نظارت تصویری با سهم بازار قابل توجه، اعلام شده است. در مجموع، کمپانی Genetec با سرعتی سه برابر بازار، رشد کرده و سریع ترین رشد را در میان تمامی کمپانی های نرم افزاری پیشرو نشان داده است (بر اساس گزارش کمپانی Omdia در سال های 2018 و 2019).

Pierre Racz (پیر راکز)، رئیس کمپانی Genetec اظهار داشت: «این خبر برای Genetec بسیار انگیزه بخش بود اما ما فراموش نمی کنیم که ملاک حقیقی موفقیت، بالا بودن سهم بازار نیست، بلکه آن است که آیا نمایندگان و مشتریان ما آنطور که انتظار دارند از ما خدمات دریافت می کنند یا خیر. عدم وابستگی و یک فکر بودن ما کمک کرده تا اعتماد بازار را جلب کنیم و سرمایه گذاری ما در بخش تحقیق و توسعه موجب شده تا محصولاتی رده بالا، مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا و مطابق با نیازهای مشتریان ارائه نماییم».

Racz افزود: «ما تعهدی وسیع تر به جامعه مشتریان و مصرف کنندگانمان داریم. بنابراین در مورد حفظ حریم خصوصی و حفاظت سایبری آنان بسیار صریح و جدی هستیم. ما به شدت معتقدیم که حفاظت و حریم خصوصی می توانند همزیستی کرده و مزایای ارزشمندتری را ارائه کنند. همچنین باور داریم که این موضوع همراه با حفظ اعتماد سازمان های مصرف کننده، برای تداوم موفقیتمان لازم و ضروری هستند».

ثبت یک پاسخ