۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار رویدادها

برگزاری نمایشگاه Security Summit 2020 به صورت مجازی

رویدادی به نام Adria Security Summit که از جمله رویدادهای مربوط به اینترسک به شمار می رود، به سپتامبر 2021 موکول شد. این رویداد که شامل کنفرانس و نمایشگاه صنعت حفاظت در جنوب شرقی اروپا است، امسال در نوامبر 2020 به صورت یک رویداد مجازی برگزار می شود.

این تصمیم برای به تعویق انداختن رویداد سالانه و تبدیل آن به یک رویداد مجازی در سال 2020، به دلیل تداوم پاندمی کرونا در سطح جهان بوده است. از آنجا که ایمنی و سلامت بازدیدکنندگان، غرفه گذاران و پرسنل، اولویت اصلی برگزارکنندگان به شمار می رود، برای برگزاری رویداد Security Summit 2020 به صورت مجازی اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است. بنابراین مراجعین و بازدیدکنندگان می توانند این رویداد را از خانه یا محل کار خود و به صورت آنلاین دنبال کنند.

رویداد مجازی Security Summit 2020 سه روزه و در تاریخ سوم تا پنجم نوامبر (13 تا 15 آبان ماه 99) برگزار خواهد شد. این رویداد در تمام طول روز به صورت پخش زنده و همراه با سخنرانی های متعدد، مطالعات موردی و رویدادهای جانبی بر پا می شود. همچنین سه سالن کنفرانس مجازی، میزبان بالغ بر 20 سخنرانی در هر روز خواهند بود که به صورت وبینارهایی بین ساعات 11 صبح تا 4 بعد از ظهر به اجرا در می آیند.

ثبت یک پاسخ