۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

Honeywell راهکار حرارتی مجهز به هوش مصنوعی را ارائه کرد

کمپانی Honeywell یک راهکار نظارت دمای جدید معرفی کرد که به فناوری تصویربرداری مادون قرمز پیشرفته مجهز است. همچنین این محصول از الگوریتم های هوش مصنوعی استفاده می کند تا غربالگری پرسنلی که وارد مجموعه می شوند را به صورت دقیق و غیر تهاجمی انجام دهد.

راهکار نظارت دمای Honeywell ThermoRebelion می تواند به سرعت و در هر جای یک کارخانه، فرودگاه، مرکز خرید، استادیوم یا دیگر ساختمان های تجاری راه اندازی شود. این راهکار می تواند به شکلی سریع و کارآمد تشخیص دهد که آیا دمای بدن پرسنل بالا است یا خیر. زمانی که افراد از مقابل یک دوربین حرارتی باکیفیت تصویر بالا عبور می کنند، دمای سطح پوست آنان به صورت خودکار در عرض دو ثانیه تشخیص و روی یک نمایشگر نشان داده می شود.

این محصول می تواند به محض تشخیص فردی با دمای بدن بالا، هشدار دهد تا اپراتورهای مربوطه جهت غربالگری بیشتر اقدامات لازم را انجام دهند. علاوه بر این، اپراتورها اطلاعات آنی و معتبری در مورد ورود پرسنل به داخل تسهیلات دریافت می کنند که آنان را قادر می سازد تا تدابیر لازم را جهت حفظ ایمنی و حفاظت مجموعه اتخاذ کنند.

راهکار جدید غربالگری دمای Honeywell با فناوری نظارت تصویری هوشمند کمپانی Rebellion Photonics یکپارچه سازی شده است. کمپانی Rebellion Photonics در دسابر سال 2019 توسط کمپانی Honeywell خریداری شد. این کمپانی ارائه دهنده پلتفرم مانیتورینگ آنی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است. راهکارهای Rebellion مقدار گاز منتشر شده در هوا را تشخیص داده و اندازه گیری می کند تا به سرعت، نشتی ها را آنالیز نموده و از جان کارگران محافظت کند.

ثبت یک پاسخ