۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

پچ اکسس کنترل سوپریما Airfob برنده جایزه برترین محصول شد

کمپانی اکسس کنترل سوپریما اعلام کرد که هفته گذشته، پچ Airfob این کمپانی، یکی از جوایز محصولات جدید حفاظتی را از مؤسسه صنعت حفاظت (SIA) دریافت کرد. عنوان این جایزه، انتخاب برتر هیئت داوران بود.

مؤسسه SIA از سال 1979 تا کنون طی مراسمی جوایز نمایش محصولات حفاظتی جدید را در صنعت حفاظت به بهترین و خلاقانه ترین محصولات، خدمات و راهکارها در حوزه های مختلف اعطا می کند. برنامه اعطای جوایز با مشارکت ISC West، امسال به صورت مجازی برگزار شد. جایزه انتخاب هیئت داوران، که به نوآورانه ترین محصول در دسته حفاظت فیزیکی داده می شود، به کمپانی سوپریما ، Suprema ، بابت محصول جدید این کمپانی به نام Airfob Patch تقدیم شد.

Airfob Patch یک دستگاه پشتیبان است که به ریدر کارت RF متصل می شود تا آن را با ابزارهای احراز هویت موبایلی سازگار کند. زمانی که این دستگاه به ریدرهای کارت موجود متصل شود، می تواند بدون نیاز به منبع انرژی، قابلیت احراز هویت با موبایل را اضافه کند. انرژی این دستگاه از طریق سیگنال های میدان فرکانس رادیویی منتقل شده از ریدر تأمین می شود. بی سیم بودن این دستگاه و عدم نیاز به نگرانی در مورد تأمین انرژی آن، موجب شده تا قابلیت نصب و راه اندازی بسیار آسانی داشته باشد.

ثبت یک پاسخ