۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت ها

کمپانی پلکو به موتورولا فروخته شد

15 ماه پیش بود که گروه اجرایی Transom Capital Group کمپانی حفاظتی Pelco را به صورت انحصاری از اشنیدر الکتریک خریداری کرد. اگرچه جزئیات مالی این قرارداد افشا نشد، اما آنان به سرعت، تغییر جدیدی را ایجاد نموده و این کمپانی را به کمپانی موتورولا فروختند.

در این خبر، موتورولا کمپانی پلکو را به قیمت 110 میلیون دلار خریداری کرده است. در خبری که به صورت رسمی توسط کمپانی موتورولا منتشر شده، مقامات مسئول اظهار داشتند که پلکو کمپانی است که فناوری های ویدئویی کامل را طراحی، تولید و توزیع می کند؛ فناوری هایی از جمله دوربین نظارت تصویری و نرم افزارهای مدیریت ویدئو. راهکارهای قابل استفاده در مقیاس های مختلف این کمپانی به مشتریان امکان دریافت خدمات در ابعاد گوناگون را می دهد تا خطرات را کاهش، کارآیی اجرایی را افزایش داده و ایمنی را نیز ارتقا بخشد.

Greg Brown (گرگ براون)، رئیس و مدیرکل کمپانی Motorola Solutions در بیانیه ای اظهار داشت: «ویدئو همچنان نقش قدرتمندی در ایجاد شهرهایی امن و نیز حفاظت از مشاغل در سراسر جهان ایفا می کند. نوآوری های کمپانی پلکو، برندی که در سطح بین المللی شناخته شده است، به ما این امکان را می دهد تا جایگاه خود را در سطح جهانی گسترش دهیم و مشتریان بیشتری داشته باشیم».

در آوریل سال 2018، موتورولا کمپانی اویجیلون را خریداری کرد؛ اکنون پلکو را نیز به این مجموعه افزود تا فناوری های نظارت تصویری بیشتری را به خود اختصاص دهد. پس از آن، کمپانی WatchGuard (در جولای 2019) و کمپانی IndigoVision (در ژوئن همان سال) به قلمرو موتورولا افزوده شدند.

کمپانی Transom Capital Group در ماه می 2019 پلکو را از اشنیدر الکتریک خریداری کرد، اما جزئیات مالی آن فاش نشده بود.

ثبت یک پاسخ