۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

VIVOTEK دوربین مینی دام جدید خود را معرفی کرد

کمپانی VIVOTEK از دو دوربین مداربسته مینی دام IR دومحوره کامپکت جدید خود رونمایی کرد. این دو دوربین، FD9166-HN و FD9366-HV نام دارند.

David Liu (دیوید لیو)، رئیس کمپانی VIVOTEK تشریح کرد: «دوربین های دام مینی دو مگاپیکسلی VIVOTEK دارای تأییدیه NDAA به طراحی کامپکت با لنز سه محوره مجهز است که رزولوشن 1920×1080 و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه دارد. قابلیت WDR Pro افزوده شده به این دوربین، دید یکسان در محیط های با کنتراست بالا را مقدور می سازد. با افزودن قابلیت های Smart Stream و تکنولوژی فشرده سازی H.265 در ابعاد کوچک کمتر از چهار اینچ عرض و کمتر از دو اینچ ارتفاع، این دوربین ها می توانند پهنای باند مصرفی را تا 90 درصد کاهش دهند».

هر دو دوربین جدید VIVOTEK نظارت شبانه روزی در فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و بسیاری از مراکز فروشگاهی، مراکز تجاری و محیط های غیر تجاری، راهکارهای مناسبی هستند.

دوربین FD9166-HN به نوردهی مادون قرمز تا فاصله یک متری مجهز است که قابلیت دید در شب در محیط های بسته را نیز به این دوربین داده است.

نوردهی مادون قرمز در مدل FD9366-HV تا فاصله 2 متری را پشتیبانی می کند و از این رو برای دید در شب در محیط های باز، مناسب و کارآمد خواهد بود. همچنین این دوربین به قابلیت های ضد آب (IP66/IP67)، ضد ضربه (IK10) و محفظه NEMA 4X نیز مجهز است.

ثبت یک پاسخ