۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

راهکارهای کمپانی Nedap در پارکینگ های عربستان

مجتمع Headquarters Business Park ساخته شده توسط Adeem Al-Watania یک ساختمان 52 طبقه ای واقع در جده عربستان سعودی است. این ساختمان بزرگ زمانی که در سال 2012 تکمیل شد، بلندترین ساختمان در شهر جده به حساب می آمد و شامل پارکینگی 11 طبقه بود. راهکارهای اکسس کنترل و تشخیص هویت دور بُرد Nedap در این پارکینگ نصب و راه اندازی شد.

آسمان خراشی با پارکینگ 11 طبقه

این آسمان خراش با طراحی منحصر به فردی که دارد، ساختمانی نمادین در مرکز تجاری کشور عربستان سعودی به شمار می رود. این ساختمان تجاری-اداری بزرگ متشکل از دفاتر کاری، کلینیک ها، رستوران ها، مراکز تفریحی و هتلی لوکس است.

این برج، دارای سه بخش اصلی است؛ برج غربی با 52 طبقه، برج شرقی شامل یک هتل لوکس 16 طبقه و یک بخش میانی شامل پارکینگی با 11 طبقه و با گنجایش 2000 جای پارک که برج های شرقی و غربی را به یکدیگر متصل می سازد.

نیاز به دسترسی آسان وسایل نقلیه

این برج با طراحی مثال زدنی، نیازمند یک راهکار اکسس کنترل خلاقانه و جدید برای کنترل تردد وسایل نقلیه و رانندگان بود؛ راهکاری که عملکرد مطلوبی داشته باشد و به راحتی با محصولات حفاظتی دیگر نیز یکپارچه سازی شود.

نقاط ورود و خروج متعدد وسایل نقلیه در این مجتمع بزرگ باید به یک سیستم خودکار بدون نیاز به استفاده از دست مجهز می شد تا به احراز هویت وسایل نقلیه مجاز کارکنان این برج بپردازد.

دسترسی بدون تماس وسایل نقلیه به کارکنان

دستگاه اکسس کنترل uPASS Reach ساخت کمپانی Nedap که مبتنی بر فناوری UHF و امکان خوانش تا حداکثر برد 5 متر، همراه با تگ های UHF Windshield در این پروژه به کار رفتند تا کارکنان بتوانند از دسترسی آسان بهره مند شوند. تگ های ظریف، منعطف و ضد ضربه UHF برای وسایل نقلیه کارکنان 256 واحد اداری واقع در این مجتمع بزرگ نصب و راه اندازی شدند.

زمانی که وسیله نقلیه رجیستری شده با تگ UHF که از قبل نصب شده است، به ریدر UHF RFID نزدیک می شود، دستگاه به طور خودکار خودرو را شناسایی کرده و اجازه دسترسی خودروی مجاز به ساختمان پارکینگ داده می شود.

دسترسی مستأجرین به پارکینگ بر اساس سیستم تشخیص پلاک خودرو

این برج با زاویه دید رو به دریا، یک هتل لوکس نیز دارد و ظاهراً مستأجرانی برای مدتی طولانی در آنجا اقامت می کنند یا اینکه مرتباً به این هتل می آیند. به منظور ارائه تجربه تردد آسان و بی دردسر رانندگان وسایل نقلیه به داخل پارکینگ، نیاز به راهکاری بود تا دسترسی وسایل نقلیه مستأجرین و مهمانان را به آسانی کنترل کند.

سری دوربین های تشخیص پلاک خودروی Nedap، رجیستری پلاک خودروهای مستأجرین را آسان می کند و دسترسی آسان مهمانان به پارکینگ را فراهم می آورد.

حفاظت از پارکینگ 11 طبقه

از آنجا که پارکینگ های این مجتمع، نقاط اصلی ورود به دو برج شرقی و غربی هستند، اجرای استانداردهای حفاظت و کنترل تردد وسایل نقلیه در آن از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بود. راهکاری که در این پارکینگ قرار بود نصب و راه اندازی شود، باید به خوبی با سیستم اکسس کنترل Lenel OnGuard از قبل نصب شده در آنجا یکپارچه سازی می شد. تجهیزات Lenel و Nedap به دلیل ساختار بازی که داشتند، در این پروژه به خوبی با یکدیگر یکپارچه شدند.

ثبت یک پاسخ