۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

فناوری موبایلی وندربیلت برای ارتقای حفاظت فروشگاه ها در سوئد

کمپانی یکپارچه ساز Nessence اخیراً سیستم مدیریت ویدئو و اکسس کنترل ابری , فناوری موبایلی وندربیلت به نام ACT365 را با راهکار Mobile BankID در کشور سوئد نصب و راه اندازی کرده است.

Mobile BankID یک راهکار تشخیص شهروندان است که به کمپانی ها، بانک ها و مؤسسات دولتی اجازه می دهد تا احراز هویت افراد را به صورت اینترنتی انجام دهند. یکپارچگی این راهکار با راهکار ACT365 مشکلات حفاظت و اکسس کنترل را در فروشگاه های زنجیره ای ICA سوئد حل خواهد کرد.

Web API برای یکپارچه سازی

Tobias Olofsson (توبیاس الوفسون)، مدیر فروش پروژه در کمپانی وندربیلت، تشریح می کند که ICA مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای در سوئد در زمینه محصولات بهداشتی و غذایی است. این فروشگاه های زنجیره ای می خواهند صبح های زود شروع به کار کرده و تا پاسی از شب دربهایشان به روی مشتریان باز باشد. Olofsson خاطرنشان کرد: «استخدام پرسنلی که در این روزهای شیوع کرونا در مناطق کوچکتر به صورت تمام وقت سر کار بمانند، بسیار پر هزینه خواهد بود. زیرا تعداد مشتریانی که صبح خیلی زود یا نیمه شب برای خرید به فروشگاه مراجعه می کنند در حداقل ممکن است. اما فروشگاه می خواهد به تمام مشتریان خود خدمات کامل عرضه کند».

به منظور حل این مسئله، مدیریت سوپرمارکت تصمیم گرفت تا به صورت بدون پرسنل فعالیت خود را ادامه دهد و به راهکاری نیاز داشت تا مشتریان بتوانند وارد فروشگاه شوند و خرید خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند. به نظر Olofsson، راهکار اکسس کنترل و فناوری موبایلی وندربیلت ACT365 راهکاری کامل برای این پروژه بود، زیرا راه اندازی آسان، کارکرد ساده و امکان یکپارچه سازی راحت با web API را دارد.

افزایش دسترسی و راحتی

Olofsson یادآور شد: «موفقیت این پروژه بدان معنا است که اکنون خریداران می توانند درب ورودی سوپرمارکت را با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود در Mobile BankID، با موبایلشان باز کنند و کد مورد نظر را به ریدر ACT365 نصب شده در بیرون درب فروشگاه نشان دهند». علاوه بر این، عدم نیاز به همراه داشتن کارت یا تگ برای مشتریان، موجب می شود تا از دسترسی راحت تری برخوردار باشند.

وی در نهایت اینگونه نتیجه گیری کرد: «یک راهکار مدرن و جدید، ارائه شده تا تجارت را برای بنگاه های خصوصی آسان تر سازد؛ به ویژه در شهرهای کوچکتری که فروشگاه های مواد غذایی ترجیح می دهند صبح های خیلی زود یا در ساعات آخر شب خدمات ارائه نکنند. این پروژه بزرگ منجر مجهز به فناوری موبایلی وندربیلت به افزایش سود و ارزش افزوده در سوپرمارکت ها و نیز افزایش دسترسی و راحتی کار برای مشتریان خواهد شد».

ثبت یک پاسخ