۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

پروژه تجهیز بورس سهام مادرید به نرم افزار آکسون سافت

کمپانی ارائه دهنده نرم افزار آکسون سافت ، نرم افزارهای نظارت تصویری خود را طی پروژه ای بر روی سیستم نظارت تصویری مرکز بورس مادرید اسپانیا راه اندازی می کند. بورس سهام مادرید متعلق به BME یکی از بزرگ ترین مراکز بورس در اسپانیا است. در این مرکز، بازرگانان اقدام به خرید و فروش ارز، اوراق قرضه و اوراق بهادار می کنند. در این ساختمان بزرگ و قدیمی که از سال 1893 محل تبدل ارز و سهام و معاملات مربوطه بوده است، سمینارها، کنگره ها، مراسم اعطای جوایز، پذیرایی از مهمانان، کنفرانس های مطبوعاتی و نمایشگاه ها نیز برگزار می شود.

انتخاب تجهیزات نظارت تصویری

امروزه تبادل ارز از مهم ترین جوانب مالی هر کشور به شمار می رود. نظارت تصویری به طور ویژه در این بخش ها پر اهمیت است. دپارتمان حفاظتی MSE تصمیم گرفت تا تجهیزات نظارت تصویری قدیمی خود را به روزرسانی کرده و ارتقا بخشد تا کارآیی کارکنان این مجموعه نیز افزایش یابد.

برای تجهیز نرم افزار نظارت تصویری این مجموعه، نرم افزار Axxon Intellect Enterprise انتخاب شد که محصولی از کمپانی ارائه دهنده نرم افزار آکسون سافت است.

دوربین های مداربسته در این پروژه از نوع Axis انتخاب و در نقاط پیرامونی و فضای داخلی مجموعه نصب و راه اندازی شدند.

راهکارها

تصمیم بر آن شد که یک سیستم یکپارچه نظارتی برای بخش های مختلف این ساختمان نصب و راه اندازی گردد. هدف از این یکپارچه سازی با نرم افزار آکسون سافت موارد زیر بود:

  • ساده و استانداردسازی پایگاه های حفاظتی
  • امکان تشدید نظارت و مانیتورینگ بصری بخش های حساس
  • بهبود مدیریت و مقیاس بندی سیستم
  • حفظ و نگهداری آسان تر تجهیزات

در حال حاضر این مجموعه شامل 160 دوربین مداربسته، چهار سرور ویدئویی و چهار محل کار با پشتیبانی از نمایشگر ویدئویی همزمان است. نظارت همه جانبه در طول ساعات مورد نظر انجام می شود. چندین سفارش مختلف انجام شد که هدف از آن عبارت است از:

  • پنل شخصی برای مدیریت هشدارهای صوتی در هر دوربین افزوده شود
  • اسناد و مدارکی برای استفاده از نمایشگر توسط اپراتور. اپراتور می تواند دوربین ها را از نمایشگرهای اصلی به محل کار خود متصل کند.
نتایج

این سیستم حفاظتی جدید در بورس سهام مادرید، نظارتی 24 ساعته ارائه می کند، بدون اینکه از زیبایی یا شکوه این ساختمان قدیمی بکاهد.

گام های بعدی

متخصصان کمپانی ارائه نرم افزار آکسون سافت هم اکنون بر روی اجرای فاز دوم پروژه کار می کنند که شامل متصل کردن مراکز بورس مادرید و والنسیا است. همکاری با MSE در سال های آینده ادامه خواهد داشت.

ثبت یک پاسخ