۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

پروژه سیستم حضور و غیاب Iris ID در هتل های کشور عراق

کمپانی Iris ID ، ارائه دهنده تجهیزات و راهکارهای تشخیص عنبیه چشم، اعلام کرده که فناوری بیومتریک بدون تماس IrisAccess® این کمپانی به عنوان سیستم حضور و غیاب کارکنان هتل های عراق طی پروژه ای نصب و راه اندازی شده است. هتل های نامبرده بخشی از شرکت انگلیسی هتل های Millennium & Copthrone هستند که 135 هتل لوکس را در 80 منطقه مختلف جهان مدیریت می کند. هتل های میلنیوم، شامل هتل های میلنیوم کردستان، Copthrone Hotel Baranan و Millennium Kurdistan Hotel and Spa در استان سلیمانیه منطقه کردستان عراق واقع هستند.

ریدر بیومتریک

Mohammed Murad (محمد مراد)، نایب رئیس فروش جهانی و توسعه تجاری کمپانی Iris ID اظهار داشت که ریدرهای بیومتریک سری iCAM 7S، روشی سریع و دقیق برای ثبت و ضبط ساعات کار کارکنان در هر روز ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: «این فرآیند، یک ثانیه زمان می برد تا تکمیل شود و بسیار ساده و قابل فهم بوده و نیازی به آموزش به کاربران ندارد. پلتفرم iCAM 75 به طور خودکار جستجو می کند تا الگوهای چهره و عنبیه را بیابد. همچنین، با توجه به اینکه در دوران کرونا به سر می بریم، این فناوری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا این تکنولوژی بدون تماس بوده و نیز در تشخیص افراد با وجود ماسک و دستکش و سایر تجهیزات محافظتی دقت بالای خود را حفظ می کند».

یکپارچه با سیستم مدیریت پرداخت حقوق

سیستم حضور و غیاب iCAM 7S با سیستم مدیریت پرداخت حقوق هتل ها یکپارچه سازی شده است تا گزارش صحیح ساعات کار را بدون نیاز به انجام فرآیندهای دستی، تضمین کند.

تکنولوژی تأیید هویت Iris ID از امکان کلاهبرداری در پرداخت حقوق جلوگیری می کند.

شرکت ترکیه ای InfoMet Technologies، یکپارچه ساز سیستم های مدیریت ساختمان و حفاظت، اجرای پروژه نصب و راه اندازی سیستم تشخیص چهره و عنبیه Iris ID در سه هتل عراق را بر عهده گرفت.

ثبت یک پاسخ