۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

ریدر اکسس کنترل ابری وندربیلت در پارک ساحلی ویله دانمارک

سیستم اکسس کنترل ابری وندربیلت و مدیریت ویدئو اخیراً در شهر ساحلی دانمارک به نام ویله نصب و راه اندازی و با یکدیگر یکپارچه سازی شده است.

در شهر ساحلی ویله، 750 عضو در قایق های ساحلی خود مشغول به کار هستند. همچنین سیستم رزرو Harba نیز نصب و راه اندازی شده که برای هر کاربر یک پین کد 6 کاراکتری یا یک تگ صادر می کنند. با این پین کد آنان می توانند به تجهیزات این شهر ساحلی نظیر سرویس بهداشتی، اتاق لباس و آشپزخانه دسترسی یافته و از آنها استفاده کنند.

این پین کد در داخل ریدر ACT365 در نقطه ورودی تسهیلات ساحلی نصب و راه اندازی شده است. بنابراین تمامی خدمات به طور اتوماتیک به صورت ماهانه توسط سیستم رزرو Harba صورتحساب می شوند. این استراتژی رزرو اکسس کنترل تضمین می کند که امکانات ساحلی، تنها برای اعضا، رایگان است.

ریدرهایی با تگ های RFID و دسترسی به موبایل

ریدرهای وندربیلت ACT365 برای نصب با این شرایط بسیار مناسب هستند؛ چرا که از بدنه قدرتمند پلی کربنات ساخته شده اند و برای نصب در هر دو فضای بسته و باز مناسبند. این ریدر، یک درب را کنترل می کند و تماس یک رله بدون ولتاژ را استفاده می کند. ACT365 دارای طراحی مدرن و کاربر پسند بوده و تعداد نامحدودی کاربر را پشتیبانی می کند. هر دو نوع دسترسی تگ RFID و دسترسی موبایلی نیز در این ریدر وندربیلت امکان پذیر است.

برای قایق دارانی که عضو نیستند و جهت بازدید به ساحل ویله می آیند، یک پایانه سلف سرویس به نام Harba Kiosk تهیه شده تا از خدمات آن بهره مند شوند. این پایانه سلف سرویس به افرادی که عضو نیستند اجازه می دهد تا با کارت اعتباری شان بابت استفاده از امکانات ساحلی، پرداخت انجام دهند. این افراد غیر عضو، مانند اعضا، یک پین کد از Harba Kiosk از طریق ایمیل یا پیامک دریافت می کنند و سپس می توانند آن کد را در ریدرهای Vanderbilt ACT365 وارد کنند.

ثبت یک پاسخ