۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

کارت هوشمند HID Global در دانشگاه کانکتیکات

کمپانی HID Global، ارائه دهنده راهکارهای اکسس کنترل و تشخیص هویت، اعلام کرد که دانشگاه کانکتیکات ایالات متحده، کارت های هوشمند سری Seos (زئوس) و راهکار صدور امن کارت FARGO را انتخاب کرده تا خدمات دانشجویان را بهینه سازی نموده و حفاظت را در تمامی پنج دانشکده این دانشگاه، تقویت کند. پلتفرم مبتنی بر ابر HID FARGO Connect، به این دانشگاه، امکان متمرکز ساختن صدور شناسه یا آی دی را می دهد و زمان انتظار دانشجویان را برای این کار حذف می کند. همچنین فناوری Seos این کمپانی، آسیب پذیری های سیستم قبلی دانشگاه را از بین می برد.
شناسه ارائه شده به دانشجویان

دفتر این دانشگاه با کمپانی ColorID، ارائه دهنده راهکارهای آی دی، برای ارتقای کارت های دسترسی این دانشگاه، مشارکت کرد. این کارت ها به دانشجویان امکان دسترسی به بخش های ضروری همچون خوابگاه ها، سالن های غذاخوری و انتشاراتی های دانشگاه را می داد که از فناوری Seos برای جلوگیری از کپی برداری و سوءاستفاده از کارت ها استفاده شد. Cassie Bunner (کاسی بانر) مدیر اکانت آموزش عالی در کمپانی ColorID اظهار داشت: «بزرگترین چالش برای دانشگاه کانکتیکات آن بود که کارت های دانشکده برای تقویت حفاظت، مجدداً صادر شوند. ما می خواستیم یک فناوری که می شناختیم و در مورد آن اطمینان داشتیم را ارائه کنیم».

پیش تر، راهکار کارت در این دانشگاه، فناوری های کارت های مجاورتی و ماگستریپ بودند که کپی و تکثیر این کارت ها آسان است. 40 هزار کارت جدید مدل Husky One در این دانشگاه، فناوری های ماگستریپ و مجاورتی را حفظ کردند تا در زندگی و رفت و آمد دانشجویان اختلالی ایجاد نشود، در حالی که فناوری Seos به آن افزوده شد تا بتواند همچنان توسط ریدرهای iCLASS خوانده شود. این دانشگاه هنگام تکمیل پروژه ژقصد دارد فناوری مجاورتی را حذف کند تا هزینه های صدور کارت های جدید کاهش یابد.

ابزارهای احراز هویت دانشکده

Craig Sandness، نایب رئیس و مدیر صدور امن کمپانی HID Global اظهار داشت: «کمپانی HID Global در ارائه راهکارهای شناسه امن به دانشگاه ها، تبحر دارد؛ بنابراین کارت ها می توانند فرآیندهای ضروری برای دانشجویان را متحول سازند. با راهکار HID FARGO Connect و کارت های هوشمند Seos، دانشگاه کانکتیکات از فناوری احراز هویت برای ایمن سازی دانشکده هایش بهره می برد و همزمان از فرآیند صدور شناسه یا آی دی دانشجویی نیز به شکلی آسان تر استفاده می کند».

در آینده، اداره One Card در این دانشگاه، الزامات گسترده احراز هویت خود را مدیریت نموده و تحویل دانشجو را با استفاده از پرینتر های HDP5600 و راهکار HID FARGO Connect تسریع می بخشد. مدیران دانشگاه، قصد دارند سالانه حدود 18 هزار کارت اعتباری را به کمک یک رابط کاربری وب، رمزگذاری، پرینت و صادر کنند.

Stephanie Kernozicky (استفانی کرنوزیکی) مدیر دفتر One Card در دانشگاه کانکتیکات اظهار داشت: «تجهیز دانشگاه ما به فناوری کارت HID FARGO Connect به دانشکده ها اجازه می دهد تا کارت ها را مستقیماً، بدون معطلی و بدون کارت موقت برای دانشجویان چاپ کنند. قابلیت گرفتن عکس و چاپ کارت در هر جایی که بخواهیم، عامل مهمی برای انتخاب راهکارهای FARGO Connect بود».

ثبت یک پاسخ