۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

سیستم اینترکام کمپانی Comelit در یک مرکز تجاری انگلیس

Collection Place واقع در منطقه لوکس و تشریفاتی سنت جان وود لندن، مکانی رده بالا و شامل 14 آپارتمان لوکس می باشد که در نزدیکی استودیوهای Abbey Road قرار دارد. کمپانی Advanced Integration متخصص در اتوماسیون خانگی و یکپارچه سازی، کمپانی Comelit را تحت عنوان یک پروژه ارتقای سیستم حفاظتی برای ارائه سیستم های اکسس کنترل و اینترکام درب ورودی این مکان دعوت کردند. این پروژه عبارت است از پنل های فلاش ویدئویی همراه با مانیتورهای ویدئویی و قابلیت هوشمند برای مدیریت سیستم ها از طریق موبایل و امکان نظارت و ارائه خدمات شبانه روزی.
سیستم های درب ورودی هوشمند

Kem Rachica (کم راشیکا)، مدیر این مجتمع اظهار داشت: «هر بخش از مجموعه ما، واقع در منطقه سنت جان وود، برای ارائه سبک زندگی لوکس و رده بالا به ساکنین این منطقه خلق شده است؛ از مشخصات آن گرفته تا حفاظت و ایمنی. ما همیشه به دنبال حفظ و تضمین این انتظارات هستیم».

وی افزود: «شرکت Advanced Integration، فرصتی را برای ارائه سیستم های درب ورودی هوشمند ارائه نموده و کمپانی Comelit را پیشنهاد کرد؛ زیرا این کمپانی به خاطر طراحی زیبای محصولات خود معروف است، ضمن اینکه در ارائه فناوری و حفاظت نیز پیشرفته است. فرآیند نصب این تجهیزات آسان و سریع بود و اکنون ساکنین از اینکه قادر به مدیریت حفاظت خانه های خود از طریق موبایل هستند، بسیار خرسندند».

مانیتورهایی با قابلیت پخش هوشمند 

Maria Tsiftis (ماریا سیفتیس)، مدیر ارشد اجرایی شرکت Advanced Integration اظهار داشت: «برای ارتقای سیستم درب ورودی، ما به دنبال یک قابلیت بصری هوشمند بودیم، بدون اینکه این قابلیت ها تأثیر منفی روی ظاهر و ظرافت آن داشته باشد. همچنین با توجه به اینکه این مجموعه، مسکونی بود، باید پروژه را بدون ایجاد اخلال در زندگی روزمره مردم اجرا می کردیم».

وی افزود: «کمپانی Comelit سیستمی شامل پنل های ورودی، مانیتورهایی با قابلیت پخش ویدئو و سیستم های نگهبانی را در این مکان راه اندازی کرد که ترکیبی از دو راهکار ورودی و پیام رسانی را ارائه می کند. طراحی زیبای این سیستم ها نیز برای این مکانِ لوکس، مناسب بود».

تماس اینترکام ویدئویی روی موبایل هوشمند

Comelit سیستم های درب ورودی را برای این مجتمع طراحی کرد، تا به وسیله این سیستم VIP و خلاقانه، ساکنین بتوانند تماس های اینترکام ویدئویی را بر روی موبایل هوشمندشان دریافت کنند.

Sam Arnold (سام آرنولد)، مدیر توسعه تجاری کمپانی Comelit انگلستان اظهار داشت: «سنت جان وود، یکی از مناطق مسکونی رده بالای لندن به شمار می رود و مجتمع Collection Place با خانه های ویلایی بزرگ خود، کاملاً مناسب این منطقه است».

وی یادآور شد: «هر پیشرفتی در درب های ورودی باید برای این منطقه اجرا شود تا حفاظت و زیبایی این منطقه را تکمیل کند و مالکان را از آخرین فناوری های ایمنی و حفاظتی بهره مند سازد. ما با همکاری شرکت Advanced Integration یک راهکار حفاظتی هوشمند کاربردی را ارائه کردیم تا این نیازها برآورده شود».

ثبت یک پاسخ