۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

نصب سرعتگیر های Surface Guard در رستوران های بیرمنگام

مجموعه رستوران ها و کافی شاپ های بیرمنگام در کشور انگلستان فضای وسیعی برای پذیرایی و سرویس دهی به مهمانان و مشتریان دارد. مسئولین این مجموعه با نصب و راه اندازی سیستم راهبند و سرعتگیر Surface Guard از کمپانی ATG Access در فضای پیرامونی ، امنیت این مجموعه بزرگ را ارتقا بخشیدند تا امکان سرو غذا و ارائه خدمات در فضای باز نیز بیش از پیش فراهم شود.

با توجه به پاندمی کرونا و محدودیت های اِعمال شده در سالن های عمومی، بسیاری از مشاغل در ارائه خدمات خود با چالش های جدیدی مواجه شده اند. به همین منظور، مسئولین شهر بیرمنگام تدابیر متعددی را اندیشیده اند تا مردم را با حفظ و رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی و ایمنی، به رستوران ها و کافه های شهر باز گردانند.

قوانین اِعمال شده در مورد مکان های پر تردد، موجب افزایش چشمگیر گنجایش سالن ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خواهد شد. اما مسئولین شهر باید در خیابان های شهر نیز ترافیک و تردد را کنترل کنند و اجازه دهند تا رستوران ها و کافه ها نیز آخر هفته ها از فضای باز برای سرو غذا و ارائه خدمات بهره ببرند.

راهکاری یکپارچه با تجهیزات حفاظت پیرامونی

بنابراین شهر بیرمنگام به یک راهکار جدید و منعطف نیاز داشت تا این قوانین موقتی را پیاده سازی کند. مسئولین این شهر، با شرکت یکپارچه ساز تجهیزات حفاظت پیرامونی به نام Crowdguard تماس گرفتند.

این شرکت 65 متر سرعتگیر Surface Guard تولید کمپانی AGT Access را در پنج موقعیت مکانی مختلف این مجموعه، ظرف کمتر از 24 ساعت راه اندازی نمود. از این پنج محوطه، چهار مورد آن دارای واحد دسترسی وسیله نقلیه هستند.

به کمک پلاک های ویژه دسترسی داخلی خودرو، موانع و سرعتگیرهای نصب شده در روزهای کاری هفته به مراجعین اجازه دسترسی مطمئن می دهند و همزمان در روزهای تعطیل و آخر هفته ها امکان دسترسی به وسایل نقلیه غیر مجاز داده نخواهد شد.

سرعتگیر های Surface Guard

Surface Guard یک سیستم حفاظت پیرامونی است که کاملاً روی سطح زمین نصب می شود، بنابراین به سطح جاده آسیبی وارد نمی کند. همچنین به چراغ های روشنایی و طراحی ماژولار مجهز بوده و را اندازی آن بسیار آسان است.

یک سرعت گیر Surface Guard می تواند وزن وسایل نقلیه سنگینی در حدود 7200 کیلوگرم را با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت تحمل کند و در تست استاندارد IWA 14 دو بار مورد آزمایش قرار گرفته است.

همچنین امکان تردد راحت و بی دردسر عابرین پیاده را فراهم می کند و مانع از تجمع افراد و نقض فاصله اجتماعی خواهد شد.

Iain Moran (یان موران) مدیر کمپانی ATG Access اظهار داشت: «مجتمع Birmingham City Council برای حفظ کیفیت پذیرایی از مشتریان خود و ارائه بهترین خدمات هوشمندانه عمل می کند و می داند که کنترل و مدیریت تردد عابرین می تواند بسیار مؤثر باشد. با این حال حفظ ایمنی و حفاظت عموم از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مورد راهکار منعطف Surface Guard می تواند تمامی نیازهای مشاغل را برآورده سازد».

ثبت یک پاسخ