۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

تجهیز بیمارستانی در امارات به سیستم های حفاظتی TKH Security

Siqura و TKH Security طی پروژه ای، سیستم یکپارچه کنترل دسترسی و نظارت تصویری را در بیمارستان مرکزی شیخ خلیفه امارات نصب و راه اندازی کردند. این بیمارستان جدید واقع در حاشیه شرقی فجیره در امارات، قرار است خدمات بهداشتی درمانی را به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان ساحل شرقی کشور امارات متحده عربی قرار دهد.

این بیمارستان متشکل از 11 دپارتمان تخصصی، اورژانس 32 تختی، ساختمان توانبخشی 3 طبقه و پارکینگی با ظرفیتی بالغ بر 700 جای پارک می باشد.

یکپارچه سازی سیستم های چندگانه

این بیمارستان به یک راهکار نظارتی کامل همراه با اپلیکیشن های بهداشت و درمان نیاز دارد.

در این پروژه فناوری های کنترل دسترسی و مدیریت ویدئوی ساخت کمپانی TKH Security با دوربین های Siqura یکپارچه سازی و ترکیب شد. Tariq Anwer (طارق انور) مدیر فروش منطقه ای کمپانی Siqura در خاورمیانه و غرب آسیا اظهار داشت: «ما با شرکای خود همکاری کردیم تا به راهکاری دست یابیم که با دستورالعمل های جدید در منطقه فجیره مطابقت داشته باشد».

وی افزود: «بخش نظارت تصویری از حدود 700 دوربین مختلف Siqura تشکیل شده است که با نرم افزارهای مدیریت ویدئوی VDG Sense و سیستم ذخیره سازی کمپانی TKH Security کار می کنند. سیستم کنترل دسترسی iProtect نیز که ساخت کمپانی TKH Security است، حدود 400 درب را با احراز هویت کارت یا کد پین مدیریت می کند. سیستم مدیریت حفاظتی iProtect قادر است نیازمندی های پیچیده مراجعین را بدون وقفه برآورده سازد.

تسهیلات بهداشت و درمان سیستم مدیریت حفاظتی

برای کمپانی های TKH Security و Siqura خاورمیانه و غرب آسیا، بیمارستان مرکزی شیخ خلیفه در فجیره یک پروژه رده بالا در صنعت بهداشت و درمان به شمار می رود.

یکپارچه سازی سیستم های متعدد، زیر یک سقف همراه با یکپارچه سازی اپلیکیشن های بهداشت و درمان، چالشی چشمگیر را به وجود می آورد. Tariq در این مورد پاسخ داد: «محدوده پروژه شامل یک سیستم مدیریت حفاظتی یکپارچه متشکل از دوربین های Siqura، سیستم VDG Sense VMS و کنترل دسترسی iProtect می شد. تمامی این راهکارها در سطح بالاتری توسط سیستم مدیریت حفاظتی iProtect مدیریت شد. در این میان، بعضی از این قابلیت ها به اجرا درآمد: مدیریت مراجعین روی سایت و سیستم اندازه گیری برای تخلیه اضطراری. این قابلیت ها به گزینه یکپارچه سازی با سیستم های دیگر نیز افزوده شد؛ همچون سیستم نظارت بر کودک».

ثبت یک پاسخ