۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

دوربین نظارتی سانل در پروژه بزرگ مکزیکو سیتی

کمپانی سانل در سال 1997 تأسیس گردید. بخش اصلی فعالیت های کمپانی سانل، تحقیق، توسعه و تولید محصولات و راهکارهای نظارت تصویری هوشمند و دوربین نظارتی است.

دفتر مرکزی سانل در شهر شنژن چین قرار دارد؛ این در حالی است که سانل در چین 24 دفتر نمایندگی داشته و در 113 کشور و منطقه دیگر جهان نیز به ارائه خدمات و محصولات خود می پردازد.

کمپانی سانل با سرمایه گذاری گسترده در بخش تحقیق و توسعه، سالانه 10 درصد از درآمد فروش خود را صرف این بخش می کند. این کمپانی برای سه سال متوالی، برنده جایزه «برند پیشنهادی شهر هوشمند در چین» شده و نیز جوایز «10 برند برتر چینی دوربین مداربسته» برای 12 سال مداوم و «10 شرکت دانش بنیان در شهر شنژن» را نیز از آنِ خود کرده است.

پروژه نظارتی دوربینهای سانل

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، اخیراً کمپانی سانل طی پروژه ای گسترده، اقدام به تجهیز شهر مکزیکوسیتی به سیستم نظارت شهری و دوربین نظارتی سانل نموده است. در طی این پروژه 14 هزار و 800 دوربین مداربسته سانل نصب و 15 هزار و 115 دوربین به ثبت رسیده است. هم اکنون سیستم نظارت تصویری و دوربین نظارتی سانل در فروشگاه های والمارت و خط 6 متروی مکزیکو سیتی نصب و راه اندازی شده اند.

یکی از دوربین هایی که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته، دوربین مینی دام سانل مدل SN-IPV5841EGAR-B است. این دوربین 4 مگاپیکسلی یک دوربین شبکه بوده که به قابلیت مادون قرمز نیز مجهز می باشد. مشخصات کلیدی این دوربین مینی دام سانل عبارتند از:

  • سنسور اسکن CMOS در اندازه 1/3 اینچ
  • رزولوشن 4 مگاپیکسل با نرخ فریم 25 الی 30 فریم بر ثانیه
  • طیف سه گانه
  • مجهز به فناوری های WDR، DNR سه بعدی، HLC، BLC و ضد مه
  • مادون قرمز هوشمند تا شعاع 15 متر
  • دارای تأییدیه IP66 برای مقاومت در برابر نفوذ آب

لازم به ذکر است پروژه نظارتی سانل در شهر مکزیکوسیتی از اول ژوئن 2020 آغاز به کار کرده و هم اکنون در حال اجرا است.

ثبت یک پاسخ