۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

دوربینهای نظارتی VIVOTEK در پروژه های مسکونی بلاروس

کمپانی VIVOTEK، از تولیدکنندگان تجهیزات نظارت تصویری IP در سطح جهانی، دوربین های نظارتی IP خود را در پروژه مسکونی به نام «بوروایای جدید» (New Borovaya) راه اندازی کرده که این ساختمانها توسط کمپانی A-100 Development یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساختمانهای مسکونی و تجاری در بلاروس، ساخته شده اند. این پروژه راه اندازی دوربین های نظارتی توسط شرکت توزیع کننده ای به نام DataStream DEP به اجرا درآمد و توانست با موفقیت دوربینهای نظارتی VIVOTEK به همراه سایر تجهیزات و راهکارهای IP این کمپانی را در این مجتمع مسکونی بزرگ نصب و راه اندازی کند.

کل این منطقه با مساحتی بالغ بر 100 هکتار طی این پروژه به جدیدترین تجهیزات و راهکارهای حفاظتی مطابق با فناوری های رایج در اروپا و متناسب با محیط های مسکونی شهری به اجرا درآمد.

بر اساس سیاست و قوانین هوشمند و اجتماعی، پروژه بوروایا، یکی از نوآورانه ترین و گسترده ترین پروژه های اجرایی در شهر مینسک (Minsk) پایتخت بلاروس به شمار می رود. به منظور اطمینان از حفظ ایمنی عمومی و محافظت از اموال شخصی مردم و ساکنین، شرکت A-100 Development به حفاظت این مجتمع مسکونی بزرگ و وسیع، توجه خاصی مبذول داشت.

دوربین های شبکه بولت

به منظور برطرف سازی نیازمندی های پروژه «بوروایای جدید»، از جمله نیاز به تصویربرداری با کیفیت بالا، تجهیزات قابل اطمینان و معتبری از یک برند جهانی، با ویژگی های فنی عالی و قیمت منطقی، شرکت توزیع کننده DataStream DEP دوربینهای نظارتی VIVOTEK را به مجریان این پروژه پیشنهاد کرد.

دوربین های شبکه بولت VIVOTEK IB8369A و IB367A برای نظارت تصویری خیابان ها، زمینهای بازی و پارکینگ های روباز انتخاب شدند، در حالی که دوربین های دام FD8369A-V برای ورودی های ساختمانهای مسکونی نصب و راه اندازی شد.

یک شبکه انتقال داده در این مجموعه ساخته شد که تمامی دوربین ها را یکپارچه نموده و دسترسی آسان به هر یک از دوربین ها را فراهم می ساخت.

راهکارهای نظارتی

پروژه «بوروایای جدید» که از سال 2014 آغاز شد، به مدت 10 سال به طول خواهد انجامید. در پنج سال اول این پروژه، راهکارهای مبتنی بر دوربین های نظارتی IP کمپانی VIVOTEK به اجرا درآمد، موفقیت در اجرای این قسمت موجب شد تا شرکت A-100 Development با افتخار راهکارهای VIVOTEK را در بخش مارکتینگ خود قرار داده و با اطمینان، معتبر بودنِ این برند را اعلام کند.

کمپانی VIVOTEK در مورد این همکاری استراتژیک ده ساله با شرکت A-100 Development ابراز خوشحالی کرده و تلاش می کند تا جدیدترین راهکارهای نظارتی خود را باز هم در آینده ای نزدیک ارائه دهد.

ثبت یک پاسخ