۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

پروژه نظارتی Mexico City توسط Eagle Eye Networks

کمپانی Eagle Eye Networks اعلام کرد که یکی از سریع ترین پروژه های گسترده و بزرگ خود را به اتمام رسانده است. این پروژه یک برنامه نظارت شهری کاملاً یکپارچه است که طی آن 13 هزار و 720 دوربین طی چهار ماه نصب و راه اندازی شد. پروژه نام برده موفقیتی چشمگیر برای سیستم هوشمند و حفظ ایمنی شهروندان توسط اپلیکیشن های موبایلی در شهر Mexico City ایالات متحده به شمار می رود. این اپلیکیشن موبایلی شامل به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد افراد پیرامون شما و دکمه مشاوره و امدادرسانی بیماری کرونا می شود.
نظارت شهری کارآمد
Jaime Valdenebro (جاییم والدنبرو)، مدیرکل کمپانی omnicloud.me اظهار داشت: «نظارت تصویری شهری کارآمد فراتر از نصب دوربین ها در چند مکان کلیدی شهر است. در واقع باید پلتفرمی خلق کرد که نیازهای منحصر به فرد هر شهرداری را برطرف سازد. با همکاری کمپانی Eagle Eye Networks، سیستم های API و SDK را به کار بردیم تا کاربرد وب منحصر به فردی را ارائه نماییم که برای یکپارچه شدن با دوربین های وسیله نقلیه و دوربینهای پوشیدنی در یک رابط کاربری طراحی شده اند و آگاهی و نظارت شهری بالایی را به اپراتورها خواهد داد. قابلیت اتصال 4G همراه با سیستم بهینه سازی پهنای باند Eagle Eye Networks به منظور تسهیل در راه اندازی سریع به کار رفت که موجب شد در نهایت طی این پروژه حدود 250 دوربین در هر روز نصب و راه اندازی شود. تمامی دوربین ها قابلیت نظارت از راه دور داشته و ایمنی و حفاظت شهر را فراهم می آورند».

این نصب سریع برای مقابله با ویروس کرونا یا COVID-19 صورت گرفت. راهکارهای کمپانی Eagle Eye Networks به این دلیل انتخاب شد که پلتفرم API ویدئوی ابری این کمپانی راهکاری باز است. هچنین امکان یکپارچه سازی با فناوری های جدید (مانند هوش مصنوعی، ویدئوآنالیتیک پیشرفته، جستجوی هوشمند، تشخیص پلاک خودرو)، تولیدکنندگان جدید و دوربین های جدید را در زمان های مختلف فراهم می سازد. تضمین آینده و حفاظت سایبری سرمایه های شهر و حذف دردسرهای مربوط به مدیریت مراکز داده های بزرگ در تصمیم گیری آنان بسیار حساس و حیاتی بود.

مقیاس پذیری در ابعاد مختلف
Dean Drako (دین دراکو)، مدیر کل کمپانی Eagle Eye Networks اظهار داشت: «هنگام راه اندازی و اجرای یک پروژه نظارت شهری، مقیاس پذیری، حفظ و نگهداری و انتقال سلولار داده ها باید مد نظر قرار گیرد. سیستم حفظ و نگهداری و مقیاس پذیری ویدئوی ابری Eagle Eye، این محصول را برای راه اندازی در ابعاد وسیع، گزینه ای ایده آل ساخته است. اجرای سیستم مرکز داده های بزرگ برای ضبط ویدئو، بسیار گران قیمت و پر چالش است. خدمات Eagle Eye گزینه ای بسیار قدرتمند اما کم هزینه تر به شمار می رود. علاوه بر این، پلتفرم باز محصولات و راهکارهای این کمپانی راهکاری است که آینده را نیز تضمین می کند و قابلیت یکپارچه شدن با هوش مصنوعی، ویدئوآنالیتیک و جستجوی پیشرفته را تنها با یک کلیک فراهم می سازد».

Jeff Kessler (جف کسلر)، مدیر مؤسسه سرمایه گذاریImperial Capital و ناشر گزارش سالانه صنعت حفاظت اظهار داشت: «بالغ بر نیمی از جمعیت جهان ساکن شهرها هستند و نیازی روزافزون به فناوریهای هوشمند و دقیق دارند. هدف آن است تا مردم امور روزمره شان از جمله ایمنی عمومی، مدیریت جریان ترافیک، زیرساخت ها و حمل و نقل را به شکلی روان و بدون وقفه در اختیارشان قرار دهند. مقدار قابل توجهی از جمع آوری و ذخیره سازی داده ها لازم است تا آنالیز عمیق آنها را مقدور ساخته و ادراک هوشمندانه را فراهم سازد. تنها راه برای مدیریت این داده ها، تجمع و آنالیز داده ها در ابر است. سیستم ابری کمپانی Eagle Eye، راهکاری کم هزینه و کارآمد است که ذخیره سازی و آنالیز داده ها را مطابق با نیازهایی به وسعت یک شهر امکان پذیر می سازد.

ثبت یک پاسخ