۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
آرشیو ویدئو

ویدئوی کیپد لمسی دزدگیر پارادوکس مدل TM50/TM70

کیپد دزدگیر پارادوکس مدل TM50/TM70

کمپانی کانادایی پارادوکس، تولیدکننده با تجربه تجهیزات اعلام سرقت و دزدگیر است که در سال 1989 تأسیس گردید. این کمپانی فعالیت خود را با تولید و ارائه دتکتورهای حرکتی آغاز کرد و پتنت ها و اختراعات ثبت شده آن هم اکنون نیز در محصولات پارادوکس مورد استفاده قرار می گیرند. در سال 2001، کمپانی پارادوکس سیستم های حفاظتی وایرلس یا بی سیم را معرفی و روانه بازار کرد که در آن میان، کنسول all-in-one Magellan این کمپانی برنده جوایز متعددی شد. پس از آن پارادوکس، تمرکز خود را به تولید و ارائه نرم افزار های حفاظت معطوف ساخت و سپس سری محصولات MG، SP و EVO پارادوکس را با پلتفرم های خود عرضه کرد.

معرفی کیپد لمسی پارادوکس مدل TM50/TM70

کیپد لمسی یا کیپد دزدگیر پارادوکس مدل TM50 یک نمایشگر لمسی 5 اینچی بوده و سری جدید آن تحت عنوان TM70به بازار عرضه شده است. TM70، نمایشگر 7 اینچی با قابلیت نمایش شفاف بارنگ های متنوع دارد. این کیپد به قابلیت های ورود زون، لیبل هایی با امکان سفارشی سازی و قابل تنظیم، درگاه کارت حافظه خارجی SD، نمایشگر دمای داخل و سازگاری با دستگاه های سری Swan، EVO، Spectra و Mallegan مجهز است.

آریادژنت، نماینده دزدگیر پارادوکس

شرکت آریادژنت، با سابقه چندین ساله در صنعت ایمنی و حفاظت کشور، بیش از یک دهه است که تجهیزات اعلام سرقت کمپانی پارادوکس را عرضه و پشتیبانی می کند.

تمامی تجهیزات پارادوکس دارای گارانتی معتبر آریادژنت می باشند. تجهیزات اعلام سرقت پارادوکس همراه با 4 سال گارانتی واقعی و 10 سال خدمات پس از فروش توسط آریادژنت ارائه خواهند شد.

ثبت یک پاسخ