۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
آرشیو ویدئو

گفتمانی برای رسیدن به جهانی هوشمند تر ، ایمن تر و امن تر-قسمت اول

به گزارش دنیای حفاظت، در سالهای اخیر تجهیزات و راهکارهای حوزه سیستمهای ایمنی و حفاظتی با پیشرفت و رشد روزافزونی همراه بوده است. پروژه های مختلفی با استفاده از این فناوریها و تجهیزات حفاظتی در اقصی نقاط جهان از جمله کشور ما ایران اجرا می شوند. با هدف رسیدن به جهانی هوشمندتر، ایمن تر و امن تر، مجموعه برنامه ای تصویری تهیه شده است. در قسمت اول از این برنامه، سیامک نیری، مدیرعامل شرکت پیشرو گستر رایانه پارسیان، مهمان این برنامه می باشند. وی در ارتباط با صنعت سیستم های حفاظتی و دستاوردها و پروژه های شاخص اجرا شده این شرکت، توضیحاتی ارائه کرده است.

شرکت پیشروگستر رایانه پارسیان

شرکت پیشرو گستر رایانه پارسیان، پروژه های متعددی را در سطح کشور اجرا کرده که برنامه فوق به تشریح یکی از بزرگترین پروژه های اجرا شده می پردازد. همچنین این شرکت نمایندگی فروش تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته ژئوویژن و سیستم های اکسس کنترل این کمپانی می باشد.

کمپانی ژئوویژن

کمپانی ژئوویژن از تولیدکنندگان با تجربه سیستم های نظارت تصویری، در سال 1998 در کشور تایوان تأسیس شد. این کمپانی با بیش از 20 سال سابقه، تحقیق و بررسی بسیاری در زمینه نظارت تصویری انجام داده و اکنون در حوزه تولید دوربین مداربسته شبکه و دیجیتالی، تخصص و تجربه قابل توجهی به دست آورده است. محصولات این کمپانی در 110 کشور جهان به فروش می رسند. پروژه های متعددی در سراسر جهانی با فناوری ها و تجهیزات ژئوویژن اجرا شده است.

ژئوویژن که در میان 50 کمپانی حفاظتی برتر جهان قرار دارد، تیم تحقیق و توسعه قدرتمندی داشته و به تولید و ارائه سیستم های DVR، NVR ، دوربین های IP ، سیستم های اکسس کنترل ، تجهیزات مانیتورینگ ، سیستم های تشخیص پلاک خودرو و نرم افزارهای حفاظتی می پردازد.

۱ نظر

  1. تولید محتوای ویدئویی یکی از سخت ترین و پر هزینه ترین تولیدات است و البته جذاب ترین محتوا نزد مخاطبین، امیدوارم موسسه وزین دنیای حفاظت در این امر موفق باشد و اینکار با استقبال مخاطبین روبرو شود.
    ناگفته نماند که تولید با رعایت بالاترین استانداردهای صوتی و تصویری انجام شده که حتما در جلب نظر مخاطبین موثر خواهد بود.

ثبت یک پاسخ