۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه هامقالاتنظارت تصویری

دوربین تب سنج سانل در کارخانه نستله راه اندازی شد

با ظهور گونه های جدید و جهش یافته ویروس کرونا، بیماری کووید 19 کماکان در سال 2021 نیز در بسیاری از کشورها رو به گسترش می باشد.

برخی از مراکز در طول یکسال و نیم گذشته با سیستمهای هوشمند به مقابله و پیشگیری از کرونا پرداختند. یکی از سیستمهای هوشمند مورد استفاده، دوربین هوشمند تشخیص تب بود.

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، کمپانی سانل پیشرو در تولید دوربین های تب سنج گروهی و تک نفره، تجهیزات رده بالا و استاندارد خود را در این زمینه تولید نموده  و این سیستمها در مراکز متعدد اجرا گردید.

ترمینال تب سنجی سانل که در طول سال 2020 (1399) در مجموعه های بسیاری در خارج و داخل از کشور نصب و اجرا شد، در بهار 1400 نیز در مبادی ورودی کارخانه نستله داخل کشور مورد استفاده قرار گرفت.

این سامانه که قابلیت نصب بر روی گیتهای ورودی را دارد همزمان با تشخیص دمای بدن، زدن ماسک بر صورت را نیز بررسی کرده و چنانچه فردی بدون ماسک قصد ورود از گیتها را داشته باشد با بسته نگه داشتن گیت و ایجاد آلارم در محیط از ورود فرد خاطی ممانعت بعمل می آورد.

سانل غیر از ترمینال تک نفره تب سنجی، دوربین تب تشخیص دمای بدن بصورت جمعی را نیز ارائه کرده است که قابلیت تشخیص وضعیت دمای بدن 30 و 45 نفر را بصورت همزمان دارد.

این دوربین سانل که با عنوان پاندا مشهور شده از سیستم نرم افزاری تشخیص چهره جامع و کاملی نیز برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین دوربین پاندا لینک زیر را انتخاب نمایید.

دوربین تب سنج سانل پیشتاز جهانی در کنترل و پیشگیری از کرونا
برخی از مراکز داخل و خارج از کشور که به دوربین های تشخیص تب سانل مجهز گردیدند به شرح زیر است:

فرودگاه اوکایاما ژاپن، فرودگاه ونیز، فرودگاه رم، هتل موراکو مراکش، وزارت دادگستری دبی، موسسه پزشکی اوکایاما ژاپن، بزرگترین کارگزاری بیمه ایتالیا، فرودگاه بلغارستان، شعب مختلف بانکی کشور مصر، شعب بانکی دبی، کارخانه NXP تایلند، ساختمان ریاست جمهوری تایلند، چندین هتل در فیلیپین، مدارس مختلفی در روسیه، چندین ساختمان اداره دولتی مسکو، مرکز تجاری سن پترزبورگ، منطقه توریستی سنگاپور، مرکز پروژه های ساخت جاده و پل شاندونگ، دریاچه استان جیانگسو چین، اداره مهاجرت شهر شنزن چین، موزه هنرهای شانگهای چین، مرکز نوآوری علوم و فناوری شهر شنزن چین، دروازه جنوبی استان جیانگشی چین، ایستگاه مترو شهر فوژو چین، ایستگاه راه آهن سریع السیر شهر هاربین چین، ایستگاه راه آهن زیگونگ چین، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای شنزن، موسسه بیماریهای مزمن در شنزن، هتل ها و بیمارستانهای مختلف شهر شنزن و دهها مرکز دیگر.

کارخانجات فولاد جنوب هرمزگان، شرکت پالایش نفت بندرعباس، مسجد ارک، شرکت مپنا، مدرسه سفارت آلمان، کارخانه نستله، و چندین مرکز مهم نظامی و … برخی از مکانهایی می باشند  که دوربین هوشمند سانل در آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

ثبت یک پاسخ