۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

کمپانی جنتک از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد

کمپانی جنتک ، یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت حفاظت ، نظارت تصویری ، ایمنی عمومی و نرم افزارهای هوشمند حفاظتی ، از جدیدترین نسخه نرم افزاری خود  تحت عنوان Security Center (V5.10) رونمایی کرد.
این نرم افزار که جدیدترین نسل پلتفرم حفاظت و ویدئوآنالیتیک جنتک است، مختص جدیدترین دوربین های نظارتی پرچمدار Genetec یعنی سری دوربین های پلاک خوان AutoVu Sharp V ALPR بوده و نیز قابلیت یکپارچه سازی با سیستم مدیریت تصمیم گیری Mission Control را دارد. کمپانی جنتک همچنین راهکارهایی برای کمک به سازمان ها در مهاجرت و انتقال از سیستم های قدیمی و فناوری های خارج از رده دارد تا آسیب پذیری آنان به حملات سایبری را به حداقل برساند.
نسخه جدید نرم افزار Security Center version 5.10

این روزها که سازمان های مختلف به دنبال استفاده از فضای ابری هستند تا هزینه های خود را کاهش دهند، این نسخه جدید نرم افزار Security Center به کاربران سیستم های نظارت تصویری کمک می کند تا مهاجرت امن تری به فضای ابری داشته باشند. این در حالی است که نرم افزار جدید جنتک ، امکان استفاده از روش نوین ابر ترکیبی را نیز برای کاربران فراهم می سازد.

نرم افزار جدید Genetec SynergisTM برای تجهیزات اکسس کنترل

جنتک همچنین از راهکار اکسس کنترل جدید خود به نام Synergis به زودی رونمایی خواهد کرد. این نرم افزار ، مبتنی بر IP و دارای ساختار باز است؛ ضمن اینکه امکان مهاجرت سازمان از سیستم های اکسس کنترل قدیمی بدون خطر تهدیدات سایبری را فراهم می سازد. با کمک Synergis مشتریان نه تنها می توانند از سرمایه و نیروی انسانی خود محافظت کنند، بلکه این نرم افزار به بهبود و ارتقای کسب و کار و تصمیم گیری های مدیران نیز کمک شایانی خواهد کرد.

 

ثبت یک پاسخ