۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

دوربین دام آیدیس در کلیسای جامع کانتربری انگلستان

راهکار نظارت تصویری کمپانی IDIS طی پروژه ای قرار است در مرکز کلیسای جامع کانتربری کشور انگلستان به اجرا درآید. این پروژه با بودجه ای 34 میلیون دلاری قرار است یکی از مهم ترین اماکن تاریخیِ یونسکو در انگلستان را تجهیز و از آن محافظت کند.
پروژه هفت ساله آیدیس با هدف حفاظت و حراست از این اثر تاریخی به جا مانده از معماری گاتیک انگلیسی قرن پانزدهم ، فضا را برای بازدید تعداد زیادی گردشگر و بازدید کننده آماده و امن خواهد ساخت.
این مرکز ، شامل چندین فروشگاه، گالری و فضای نمایشگاهی و استودیویی است که طی این پروژه به جدیدترین راهکارها و تجهیزات نظارت تصویری مجهز می شود.
نظارت آنی توسط آیدیس

شرکت یکپارچه ساز Hall & Kay Security Engineering مسئول تحویل و ارائه راهکاری بود که دارای قیمت مناسب و کاربری آسان بوده و نظارتی جامع و آنی داشته باشد، ضمن اینکه فریم های ویدئویی را به صورت مطمئن و بدون از دست دادن کوچکترین داده ضبط کند.

از آنجا که این پروژه بخشی از یک پروژه بسیار بزرگ تر بود، فناوری نظارت تصویری نیز می بایست به سرعت و به آسانی نصب می شد.

شرکت Hall & Kay با توجه به تجارب قبلی که داشت، محصولات و راهکارهای کمپانی IDIS را برای این پروژه مناسب دید. این محصولات عبارتند از دوربین های نظارتی، نرم افزارهای VMS رکوردر و لوازم جانبی ضروری. فناوری های این کمپانی ساخت کره، می توانند حفاظت فیزیکی و نیز حفاظت سایبری این کلیسا را در سطح بالا تضمین کنند؛ چرا که رمزگذاری های تجهیزات IDIS به صورت چند لایه بوده و برای حراست از داده های ویدئویی حساس، به پروتکل های اختصاصی مجهز هستند.

شرایط روشنایی متغیر

شرکت یکپارچه ساز Hall & Kay به منظور ارائه پوشش ویدئویی عالی در قسمت ورودی های کلیسا، فروشگاه ها و فضاهای نمایشگاهی، دوربین های دام مادون قرمز IDIS Full HD DC-4223WRX را نصب کرد.

این دوربین های ضد ضربه به لنزهای دارای فاصله کانونی متغیر، WDR واقعی و LED مادون قرمز مجهز هستند تا تصاویری شفاف و واضح حتی در شرایط روشنایی متغیر و پر چالش تولید کنند.

دوربین های دام آیدیس به NVR های 16 کاناله DD-1216 متصل شدند تا علاوه بر ضبط تصاویر ویدئویی، ویدئوی زنده 480ips را نیز بدون تأخیر مشهودی ارائه دهند. نصب و راه اندازی آسان این دوربین ها امکان اتصال سریع و آسان را فراهم ساخته و نیز به کمک راهکارهای IDIS DirectIP® احراز هویت دوعاملی دستگاه ها، حفاظت سایبری آن را تقویت کرده است.

مجوزهای خاص کاربری

VMSIDIS Centreبدون نیاز به صدور مجوز بوده و به تیم حفاظتی کلیسای جامع ، دیدِ کاملی می دهد و به آنان امکان کنترل و مدیریت کارآمد خواهد دادتا بتوانند مجوزهای خاص کاربری را صادر کنند؛ در نتیجه پرسنل ارشد و مدیران ادمین سیستم می توانند هر زمان که بخواهند به ویدئوها دسترسی یابند.

دوربین ها ، NVR ها و VMS آیدیس به صورت مجزا با معماری این مرکز کلیسای جامع یکپارچه و ادغام شده اند؛ بدون اینکه تداخلی با تجربه بازدیدکنندگان داشته باشند. این در حالی است که نظارت آنی و کارآمد از کل مجموعه را فراهم می کنند.

دیوید استاکس (David Stokes)، مدیر داخلی شرکت مهندسی Hall & Kay اظهار داشت: «این راهکار اکنون در حال حفاظت از مجموعه است، ایمنی مراجعین و پرسنل را ارتقا داده و تمامی رویدادهای این مجموعه را ثبت و ضبط می کند، مجموعه ای که یکی از شلوغ ترین و مهم ترین اماکن تاریخی انگلستان به شمار می رود».

مورد تجاری جذاب توسط idis

استاکس در ادامه یادآور شد: «راهکار جامع IDIS به ما این امکان را داد تا به این مشتری پر اهمیت، یک مورد تجاری جذاب ارائه کنیم؛ بدون نیاز به پرداخت هزینه صدور مجوز و با حداقل هزینه حفظ و نگهداری سیستم.

این راهکار همچنین به دلیل پشتیبانی سخت افزاری بلند مدت وسازگاری بالا، بسیار منعطف و قابل گسترش است که می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی برای این مجموعه در آینده به شمار آید».

جِیمی بارنفیلد (Jamie Barnfield)، مدیر فروش ارشد کمپانی IDIS اروپا اظهار داشت: «انتخاب سیستم نظارت تصویری IDIS برای این مکانِ بسیار حساس، تضمینی بر اعتبار، کیفیت و حفاظت سایبری این کمپانی کره ای خواهد بود.

این تنها یکی از پروژه های متعددی است که ما با همکاری شرکت یکپارچه ساز Hall & Kay اجرا کرده ایم؛ حال آنکه فلسفه آیدیس ، ایجاد مشارکت های استراتژیک و پایدار با یکپارچه سازان و کاربران نهایی است.

ثبت یک پاسخ