۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

راهکار موبایلی Matrix در وزارت امور مالی اندونزی

از دوران پادشاهی در کشور اندونزی تا کنون، سیستم مدیریت مالی این کشور به روز رسانی نشده است. وزارت امور مالی ، یکی از مؤسسات دولتی اندونزی است که نقش مهمی در توسعه اقتصادی این کشور دارد. در اندونزی ، وظیفه مهم وزارت امور مالی، مدیریت امور مالی دولت است. بنابراین این وزارتخانه می تواند به عنوان نگهبان امور مالی به شمار آید.
مواجهه با چالش های وزارتخانه

کمپانی Matrix بعد از صحبت با مسئولین و مقامات این وزارتخانه، متوجه شد که این سازمان هنگامی که کاربران باید کف دست خود را روی سطح ریدر سیاهرگ کف دست قرار دهند، با مشکلات بسیاری مواجه هستند. این تماس های مکرر کاربران با سطح ریدر ، موجب آلوده شدن دستگاه ها می شود. علاوه بر این، چنین دستگاه هایی نمی توانستند به صورت آنی اطلاعات مربوط به حضور و غیاب افراد را در سیستم منعکس سازند.

بنابراین ، داده های حضور و غیاب صحیحی را به منظور پرداخت درآمد دریافت نمی کردند. به منظور حل تمامی این چالش ها، مقامات این مجموعه تصمیم گرفتند تا آخرین فناوری های بدون تماس را نصب و راه اندازی کنند تا یک راهکار حضور و غیاب متمرکز داشته باشند؛ راهکاری که بتواند به تمامی 141 موقعیت مکانی مجموعه متصل شود ؛ در حالی که تنها یک دفتر مرکزی در اندونزی آن را مدیریت و نظارت می کند. به علاوه، آنان به راهکاری نیاز داشتند که بتواند به راحتی با سیستم حضور و غیابشان و نیز نرم افزارهای اجرا کننده، یکپارچه شود.

راهکار موبایلی متمرکز

کمپانی Matrix با انجام یک تحقیق گسترده بر روی سیستم فعلی و الزامات مشتریان، یک راهکار موبایلی مناسب را به وزارت امور مالی اندونزی ارائه کرد تا از تمامی چالش های کاری آنان محافظت به عمل آورد. این کمپانی یک راهکار متمرکز را فراهم ساخت که 141 موقعیت مکانی مختلف را با سرور COSEC CENTRA در اداره مرکزی مجموعه واقع در جاکارتا کنترل می کند.

حضور و غیاب هر یک از کارکنان می تواند از هر موقعیت مکانی مشخص شود؛ در حالی که تمامی پایانه ها به یکدیگر مرتبط بوده و همگی از طریق یک شبکه VPN به سرور مرکزی متصل هستند. ابزارهای احراز هویت کاربر به طور خودکار به هر دستگاه متصل به سرور COSEC CENTRA منتقل و مخابره خواهد شد. این متد، مانع از ثبت کاربران در هر مکانی خواهد شد.

علاوه بر این، کمپانی Matrix فناوری COSEC DOOR PVR را نیز ارائه کرد که یک راهکار بدون تماس بوده و الگوی ویروسی داخلی کف دست را می خواند و نتایج دقیقی را ارائه می دهد تا حداکثر امنیت و بهداشت را در اختیار مجموعه قرار دهد. این الگوهای سیاهرگ کف دست، منحصر به فرد است و بنابراین امنیت آن از سایر فناوری های بیومتریک بیشتر خواهد بود.

نتایج مشاهده شده
  • کاهش زمان محاسبه حقوق کارکنان تا 80 درصد
  • افزایش بهره وری
  • داده های حضور و غیاب بدون خطا برای درآمد و حقوق کارکنان
  • تصمیم گیری سریع تر با کمک گزارشات آموزنده
محصولات ارائه شده در این پروژه
  • COSEC DOOR PVR: کنترلر درب مبتنی بر بیومتریک سیاهرگ کف دست
  • COSEC ENROLL PALM: ایستگاه ثبت نام کاربران با سیاهرگ کف دستشان
  • COSEC LE CENTRA: پلتفرم نرم افزاری اپلیکیشن مبتنی بر شبکه

ثبت یک پاسخ