۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

اکسس کنترل Nedap در مجموعه بزرگ DPG Media

DPG Media Group بزرگترین کمپانی رسانه ای در هر دو کشور بلژیک و هلند است. این کمپانی در رسانه های مختلف این دو کشور، شامل تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات و خدمات آنلاین و شبکه های مجازی فعالیت می کند. DPG هم اکنون حدود 6000 پرسنل دارد و دفتر مرکزی آن در شهر Antwerp بلژیک واقع شده است.  

DPG Media سال ها است که در هلند جزو مشتریان تجهیزات و راهکارهای کمپانی Nedap بوده است. اما تا همین اواخر، در دفتر مرکزی این شرکت واقع در بلژیک، از خدمات Nedap بهره نگرفته بود. تا اینکه مدیران این کمپانی تصمیم گرفتند برای بهره برداری از حفاظت و کنترل دسترسی مطمئن، در دفتر مرکزی خود نیز تجهیزات اکسس کنترل Nedap را نصب و راه اندازی کنند.

سیستم اکسس کنترل

کمپانی DPG Media هنگامی که دفتر مرکزی جدید خود را در شهر ساحلی Antwerp بنا می کردند، در جستجوی سیستم اکسس کنترلی بودند که کاملاً منعطف و قابل مقیاس بندی باشد تا در آینده بتوان ابعاد آن را بدون بروز مشکلی گسترش داد.

علاوه بر این، DPG Media به سیستمی نیاز داشت که از پشتیبانی قوی در هر دو کشور هلند و بلژیک بهره مند باشد. کمپانی Nedap همراه با شرکت مجری پروژه Nsecure در هلند، از نظر مدیران  DPG Media گزینه ای ایده آل برای این مجموعه به شمار می رفت. Nedap طی این پروژه متعهد شد تا نیازمندی های زیر را برای کمپانی پوشش دهد تا در نهایت حفاظتی یکپارچه و منعطف را فراهم سازد:

  • یک سیستم اکسس کنترل یکپارچه برای موقعیت های مکانی چندگانه در هلند و بلژیک؛ شامل دفاتر مرکزی فوق مدرن کمپانی (در شهر Antwerp) و یکی از بزرگترین کارخانه های چاپ در اروپا (Lokeren)
  • پشتیبانی تضمین شده برای ارائه جدیدترین فناوری ها، قابلیت ها و حفاظت
  • اکسس کنترل کاملاً مقیاس پذیر و منعطف (قابل گسترش)
  • ارائه حفاظتی همراه با بالاترین استانداردها به منظور محافظت در برابر تأثیر حملات سایبری بر اکسس کنترل مجموعه
  • راه اندازی و پشتیبانی توسط یک نماینده قابل اعتماد (شرکت Nsecure) در هر دو کشور هلند و بلژیک

پیتر ون بوکستال (Peter van Bockstal)، مدیر حفاظت کمپانی Nedap در این مورد اظهار داشت: «با توجه به تجربه های خوبی که با کمپانی Nedap در هلند داشتیم، گزینه منطقی ما برای تجهیز دفتر مرکزی DPG media در بلژیک نیز استفاده از تجهیزات و راهکارهای کنترل دسترسی Nedap بود».

 

ثبت یک پاسخ