۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

کمپانی HID Global برای جمهوری استونی پاسپورت الکترونیکی صادر می کند

HID Global از کمپانی های جهانی در ارائه راه کارهای تشخیص هویت ، اعلام کرده که دفترچه پاسپورت الکترونیکی با طراحی جدید و نرم افزار صدور مدارک را به پلیس و هیئت مرزبانی کشور استونی ارائه کرده است.

استونی ، این کشور اروپایی که در جهان به پیشرو بودن در زمینه ارائه مدارک شناسایی و خدمات الکترونیکی معروف است، اخیراً پاسپورت های جدیدی را صادر می کند که به شهروندان این امکان را می دهد تا مدارک سفر خود را بازسازی کنند و پاسپورت الکترونیکی جدید خود را دریافت نمایند.

مشخصات فنی پاسپورت الکترونیکی

کریگ سندنز (Craig Sandness) ، نایب رئیس ارشد و رئیس صدور امن و راهکارهای شناسه شهروندی در کمپانی HID Global اظهار داشت: «کمپانی HID مفتخر است که از کیفیت سختگیرانه دولت استونی در داشتن مشخصات فنی پاسپورت الکترونیکی برخوردار باشد؛ کشوری که به ارائه مدارک هویتی الکترونیکی و خدمات رسانی با کالیبره بالا به شهروندان خود مشهور است».

سندنز افزود: «پاسپورت های جدید و راهکار نرم افزار پشتیبان همزمان مدارک پاسپورت الکترونیکی این کشور را با قابلیت های حفاظتی رده بالا و پیشرو ارتقا می دهند و در عین حال هویت ملی استونی را حفظ می کنند».

حفاظت از هویت و تشخیص کلاهبرداری

دارندگان مدارک ، از قابلیت های متعددی بهره مند می شوند ؛ از جمله پاسپورت الکترونیکی ارتقا یافته و منحصر به فرد استونی. صفحه اول این مدارک از جنس پلی کربنات است و ترکیب گوناگون چند جوهر، دو تصویر لیزری و یک پنجره به شکل کشور استونی برای حفاظت قدرتمند در برابر کلاهبرداری در آن به کار رفته است.

اجزای ظاهری دیگری که هویت این کشور را نشان می دهند عبارتند از صفحات ویزا که شش حیوان ملی موجود در طبیعت استونی و ویژگی های برجسته دیگری را نشان می دهند که نمادی از اقلیم محلی این کشور است.

دفترچه پاسپورت الکترونیکی

الیسا ساو (Eliisa Sau) ، کارشناس ارشد هویت پلیس و مرزبانی استونی اظهار داشت: «کشور استونی با اجرای این پروژه پاسپورت جدید، گامی قابل توجه به جلو برداشت. در این پروژه مدارک شناسایی مقید به گذشته، حال و آینده استونی به عنوان یک طرح منسجم معرفی می شوند و تاریخچه استونی را به جهان خواهند گفت».

الیسا ساو افزود: «با اجرای این پروژه ، نه تنها طرح پاسپورت تغییر کرد، بلکه صفحه اول پاسپورت که از جنس پلی کربنات است، همراه با فناوری جدید و فرآیند شخصی سازی نیمه اتوماتیک معرفی شده است».

ماژول نرم افزاری جدید HID

ماژول های نرم افزار شخصی سازی و کیفیت به راحتی با سیستم صدور پاسپورت کشور استونی که از قبل موجود بوده یکپارچه سازی می شود و امکان شخصی سازی صفحه اول پلی کربناتی پاسپورت ، رمزگذاری امن چیپ ، رمزگذاری و کمک به تضمین شرایط پاسپورت های الکترونیکی را فراهم می سازد.

پلیس و مرزبانی استونی به منظور افزایش حفاظت ، با کمک ماژول نرم افزاری جدید HID ، قادر است هر پاسپورتی را از تأسیسات تولیدی تا پایان فرآیند شخصی سازی، پیگیری و ردیابی نماید. دولت استونی ، هفت نوع مدرک سفر را برای شهروندان خود صادر می کند که تا 10 سال اعتبار دارند.

ثبت یک پاسخ