۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

حفاظت الکترونیک عرفان دوربین Aero PTZ را عرضه کرد

به دنبال عرضه‌ی جهانی دوربین مداربسته Aero-PTZ، حفاظت الکترونیک عرفان نیز به عنوان نمایندگی اصلی و قدیمی دوربین مداربسته پاناسونیک از این محصـول رونــمایـی کرد که برای تصویربرداری در ارتفاعات، دریا، روی سکوها، موج شکن‌ها و پل‌ها و تحت شرایط دشوار آب‌ و هوایی از برف و باران گرفته تا گرمای زیاد و بادهای شدید، طراحی شده است. طراحی کروی آئرودینامیک 360 درجه‌ی دوربین، اختلالات ناشی از جریان باد تا سرعت بیش از 135 مایل در ساعت را به حداقل می‌رساند و بدنه‌ی دایره‌ای شکل آن باعث می‌شود در برابر بارش برف و هجوم گرد و غبار محافظت ‌کند.  با فناوری تثبیت تصویر مرکب و سنسورهایgyro ،تاثیر ارتعاشات بیرونی در کیفیت تصاویر کاهش می‌یابد. این دوربین‌های مداربسته پاناسونیک مجهز به فناوری “حسگر فعال” هستند که می‌توانند در هنگام تغییرات شرایط بیرونی مانند برف پاک‌کن، لنزها را از باران و برف محفوظ نگه دارند و مثل یک بخاری با تنظیم الکترونیک داخلی، درجه حرارت لنزها را مناسب نگه دارند و از گرم شدن بیش از حد یا یخ زدگی آن‌ها جلوگیری کنند. بدنه‌ی آن‌ها که از فایبرگلاس ساخته شده با وجود سبک وزنی بسیار محکم است و در برابر فرسایش در شرایط مرطوب مانند دریا به خوبی مقاومت می‌کند.

Aero-PTZسازگارترین دوربین مداربسته پاناسونیک با شرایط دشوار محیطی در بازار است که‌ می‌تواند در شرایطی مقاومت کند که تا پیش از آن برای دوربین دیگری مقدور نبود. این دوربین در هر شرایطی می‌تواند نصب شود و تصاویر واضح و دقیقی ثبت کند.

به علاوه برای طیف وسیعی از کاربردها ایده‌آل است می‌تواند در بنادرو فرودگاه‌ها برای بررسی حمل و نقل و در اماکن شهری و بزرگراه‌ها یا هر موقعیت دیگری برای نظارت در شرایط سخت طبیعی و هر گونه شرایطی که دوربین‌های نظارت تصویری معمولی در آن‌ها به مشکل بر می‌خورند به کار گرفته شود. این دوربین در شرایط آب و هوایی مختلف از قطب گرفته تا بیابان به خوبی می‌تواند به عملکرد خود ادامه دهد.

Aero-PTZ در ترکیب با سیستم تکمیلی ثبات ویدئویی(SAS) به ثبات تصویری استثنایی و بی‌نظیری می‌رسد که هرگونه حرکت دوربین در آن حذف می‌شود. این دوربین با داشتن مقاومت فوق‌العاده‌ در برابر بادهای شدید تا سرعت 60 مایل در ثانیه می‌تواند همچنان تصاویر با کیفیتی بگیرد. قابلیت IR LED آن باعث شده در شرایط تاریک یا کم نور عملکرد مطلوبی در تصویربرداری تا شعاع 150 متری اطرافش داشته باشد.

تصاویرAero-PTZ دارای رزولوشن کامل تصاویر فول HD و امکان تصویربرداری 60 فریم در ثانیه و لنزهای زوم اپتیک ×30 هستند. این دوربین دارای سرعت IP67 است یعنی ضد آب و ضد گرد و غبار است و براساس استانداردهای IK10 ضد ضربه هم می‌باشد و می‌تواند در درجه دمای خیلی گرم یا خیلی سرد از 50- تا 55+ به عملکرد خود ادامه دهد.  مکانیزم کروی pan-tilt آن امکان چرخش کامل 360 درجه از روبرو و 90 درجه از طرفین را فراهم می‌کند.

علاوه بر همه‌ی این موارد، پویایی شایسته‌ی این دوربین امکان تحرک بیشتر آن را  در مقایسه با دوربین‌های قبلی را فراهم می‌کند.

حفاظت الکترونیک عرفان که نمایندگی دوربین مداربسته پاناسونیک ژاپن و تجهیزات نظارت تصویری پاناسونیک در ایران به شمار می‌رود، با همکاری مسئولین این کمپانی همواره به دنبال جلب رضایت کارفرمایان بخش‌های مختلف بوده و بیشترین خدمات را به آنها ارائه می‌نماید. این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را در ایران با محصولات نظارت تصویری پاناســونیک اجــرا کرده است.

ثبت یک پاسخ