۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

رکورد حضور در ISC West شکسته شد

بزرگ‌ترین نمایشگاهISC  از نظر میزان حضور

صنعت حفاظت و امنیت در کنار یکدیگر جمع شدند تا فناوری‌های پیشرفته را عرضه نمایند و آخرین و جدیدترین آموزش‌ها را فراهم کنند و باعث حرکت رو به جلوی صنعت حفاظت گردند. به دنبال روندهایی که در چند سال اخیر اتفاق افتاده، حضور در نمایشگاه ISC West که توسط صنعت حفاظت ایالات متحده برگزار می‌گردد، بار دیگر تمامی رکوردها را جابجا کرد. دوره‌ی سال 2016 این نمایشگاه بیشترین حجم حضور را داشت و میزبان بیشترین تعداد بازدیدکننده و شرکت‌های شرکت‌کننده در تاریخچه برگزاری ISC West بود.  فضای نمایشگاهی این دوره از ISC West که ششم تا هشتم آوریل 2016 برابر با 18 تا 20 فروردین 95 برگزار شد، رکورد حضور حدود 30 هزار نفر از فعالان و کارشناسان صنعت حفاظت را شاهد بود و بازدیدکنندگان این فرصت را یافتند تا به آزمایش، یادگیری و بحث و اظهارنظر در مورد محصولات و فناوری‌های پیشرفته حدود 1072 شرکت و برند معتبر صنعت بپردازند.

در این دوره از نمایشگاه، یک بخش اختصاصی مربوط به یکپارچه‌سازی در نمایشگاه ایجاد شده بود. در این بخش تمرکزی ویژه روی این راهبرد حفاظت شکل گرفته بود تا راهکارهای امنیت اطلاعات و حفاظت فیزیکی با یکدیگر یکپارچه شوند و بدین وسیله از خطرات روزافزون سایبری در دنیای امروزی که در آن همه چیز با هم یکپارچه می‌شود، جلوگیری گردد. در این نمایشگاه همچنین یک برنامه‌ی برگزاری کنفرانس نیز برگزار شد که به مبحث آینده‌ی صنعت حفاظت و امنیت سایبری می‌پرداخت و همچنین به شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه جلسات آموزشی نوآورانه‌ای به صورت رایگان و با هدف افزایش اطلاعات ارائه می‌گردید.

«اد سورال»، نایب‌رئیس ارشد نمایشگاه ISC گفت: بسیار خوشحالیم که فعالان صنعت حفاظت از ISC حمایت می‌کنند. این دوره از نمایشگاه بزرگ‌ترین دوره در تمامی ادوار آن بوده و کارشناسان صنعت در سراسر دنیا از این رویداد استقبال کردند. نمایشگاه ISC تبدیل به بستری برای عرضه‌ی آخرین دستاوردهای صنعت حفاظت در سال پیش رو شده و بر اساس چیزی که ما در این نمایشگاه می‌بینیم، می‌توان سال بسیار خوبی را برای صنعت پیش‌بینی کرد.

بخش کنفرانس این نمایشگاه پنجم تا هفتم آوریل برابر با هفدهم تا نوزدهم فروردین ماه برگزار گردید و به بازدیدکنندگان بیش از 65 جلسه آموزشی ارائه کرد که در آنها نیازهای کارشناسان حفاظت و امنیت اطلاعات عرضه شده بود تا آنها بتوانند اطلاعات خود را با آخرین نوآوری‌ها به روز نمایند. این روزهای آموزشی شامل یازده کارگاه آموزشی نیز می‌شد که موضوعات مختلفی از قبیل سروکار داشتن با حمله‌کنندگان اکتیو، ساخت یک میانراه برای حل مشکلات، حفاظت سایبری، تفکر زمان‌های بحرانی برای کارشناسان صنعت حفاظت و امنیت، درگیر کردن کامل مشتریان و فروش در عصر نوین امروزی را در بر می‌گرفت.

بخش نوآوری و ارائه محصولات جدید نمایشگاه شاهد 99 محصول از 85 شرکت مختلف بود. علاوه بر جایزه انتخاب داوران و بهترین محصول جدید، مسئولین این بخش از نمایشگاه به 26 محصول و دسته‌بندی خدمات جایزه دادند و همچنین جایزه‌هایی را در هشت بخش به افراد اعطا کردند. محصول TIGER ساخت شرکت LYNX TFG

Lt d.d برنده جایزه بهترین محصول در این بخش از نمایشگاه شد. همچنین Text Speak Design نیز بابت محصول Text Speak Ear Bridge جایزه ویژه هیئت داوران نمایشگاه را دریافت داشت.

دان اریکسون، مدیر بخش نوآوری و ارائه محصولات جدید گفت: محصولات نوآورانه‌ای که در نمایشگاه ISC West به نمایش در آمدند، نشان‌دهنده‌ی سرعت بسیار زیاد رشد صنعت حفاظت و امنیت با محوریت IP است. جلسات و کنفرانس‌های این بخش از نمایشگاه راهبردهایی شفاف و دانشی خوب را در اختیار کاربران قرار داد که به صورت کاملاً عملی می‌توانند توسط کاربران نهایی و نمایندگی‌های شرکت‌ها به عنوان راهبردهایشان به کار روند.

برخی از برندهای حاضر در این دوره

ACTi, Allegion, Apollo , Arecont Vision, ASIS International, ASSA ABLOY Americas, ATI Systems, Aventura, Avigilon, Axis Communications, Bosch Security, Brickcom, Canon USA, CIAS USA, Cisco Systems, D-Link, FAAC International, FLIR Systems, Ganz Security, Garrett Metal Detectors, Genetec, GeoVision،HID Global, Hikvision USA, Hitachi, Hochiki America Corporation, Honeywell Security, IDIS, IDTECK, Kaba Access & Data Systems, MESSOA Technologies, Milestone Systems, MOBOTIX, NAPCO Security, NEC Corporation of America, Nedap, NUUO, Panasonic, Paradox, Pelco, Planet, SALTO Systems, Samsung Techwin, Sony, Suprema, Toshiba, Tyco, VIDEOTEC, VIVOTEK, Xtralis

ثبت یک پاسخ