۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای داخلینمایشگاه

گرم همچون تابستان گرم‌تر همچون ISS (بخش اول)

هوای تابستان امسال بسیار گرم بود و تهرانی‌ها گرفتار این گرمای هوای بالای چهل درجه بودند. اما در این میان، بازدیدکنندگان صنعت سیستم‌های ایمنی و حفاظتی از تهران و شهرهای مختلف در نمایشگاه ISS حضور پیدا کردند. نمایشگاهی که پس از برگزاری موفقیت‌آمیز هفت دوره‌ی قبلی هشتمین دوره‌ی خود را تجربه می‌کرد. دوم تا چهارم شهریور ماه 1395 برابر با 23 تا 25 اوت 2016، سالن اقاقیا در مجموعه‌ی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی میزبان این دوره از نمایشگاه بود. این دوره از نمایشگاه با دعوت از فعالان صنعت ایمنی و حفاظت به شکلی کاملاً موفقیت‌آمیز برای شرکت‌های حاضر برگزار گردید و بازدیدکنندگان بسیاری از بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی برای بازدید از این رویداد مهم در محل حاضر بودند. بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه که به شکلی کاملاً تخصصی از ارگان‌های مختلف دعوت شده بودند، با حضور در این رویداد توانستند از نزدیک با برندهای مختلف و معتبر آشنا شوند و سرفصل جدیدی را برای همکاری با آنها باز نمایند. در این دوره از نمایشگاه شرکت‌کنندگان حاضر به عرضه‌ی محصولاتی از برندهای Axis, Genetec, Milestone, ACIC, FlexWATCH, GRUNDIG, Crosspoint, POS Bank, Paradox, Ravel, NuvoScan, Sunell, Compro, Pointgrey, Komoto, HDPRO, ESSER by Honeywell, ELM, Panasonic, TIANDY و شرکت‌های سازنده‌ی دیگر پرداختند.

تولیدکنندگان داخلی و عرضه‌ی محصولات این شرکت‌ها در نمایشگاه

در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌های معتبر تولیدکننده‌ی داخلی و ایرانی حضوری پررنگ داشتند. جهاد دانشگاهی خواجه‌نصیرالدین طوسی از جمله تولیدکنندگان موفق ایرانی است که به تولید گیت‌های کنترل تردد و سیستم‌های کنترل دسترسی می‌پردازد. این شرکت در غرفه‌ی خود به عرضه‌ی آخرین دستاوردهای تولید شده‌ی داخلی‌اش پرداخت. همچنین درهای ورودی و خروجی سالن برگزاری نیز با گیت‌های محافظتی ساخت این شرکت مجهز گردیدند.

شرکت پلی‌پارس ایرانیان با محصولات پلی‌اتیلن خود شامل انواع راهبندها و مبلمان‌های دکوراتیو، شرکت تحلیلگران بارکد آریا با گیت‌ها و نرم‌افزارهای فروشگاهی، شرکت طراحی و مهندسی برنا مدارسازه با UPSهای تولید خود، شرکت کتابداری و اطلاع‌رسانی پیام حنان با تجهیزات امنیتی و هوشمندسازی مختص کتابخانه‌ها و سامان‌اندیشان تجهیز با گیت‌های کنترل تردد و تجهیزات کنترل دسترسی، شرکت های دیگری بودندکه با آخرین تولیدات خود در نمایشگاه حضور داشتند.

برگزاری چهارمین کارگاه تخصصی دوربین‌های مداربسته

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هشتمین نمایشگاه تخصصی دوربین‌های مداربسته، به گواه بسیاری از بازدیدکنندگان، چهارمین کارگاه تخصصی دوربین‌های مداربسته بود. این دوره از کارگاه با طراحی منحصربه‌فرد خود که حاصل اجرای کارشناسان ایرانی بود، توانست بازدیدکنندگان بسیاری را از بخش‌ها و ارگان‌های مختلف به خود جذب نماید و تصاویر دوربین‌های مختلف در شرایط کاملاً مساوی به نمایش درآمدند. مسئولین حراست، IT و پشتیبانی بخش‌های دولتی و خصوصی استقبال فراوانی از این دموی محصولات به عمل آوردند. در این دوره از کارگاه، افرادید ایرسا با دوربین Axis در بخش 4K، سامانه‌پرداز امیرکبیر با دوربین Axis در بخش دید در شب و دید در روز، آریادژنت با دوربین Grundig در بخش دید در شب و دید در روز، شرکت کیمیاالکترونیک با دوربین Tiandy در بخش دید در شب و همین طور دوربین‌های Bosch در بخش دید در شب و دید در روز و Hikvision در بخش دید در روز حضور داشتند.

حامیان نمایشگاه

شرکت ملی نفت ایران

شرکت ملی نفت ایران در هر دوره از نمایشگاه حامی این رویداد بوده‌ و مسئولین و هیئت‌های حراست مجموعه‌های مختلف این شرکت از این رویداد تخصصی بازدید به عمل آورده‌اند.

شرکت مدامکار

مدامکار با چهار دهه سابقه در طراحی و اجرای سیستم‌های هوشمند اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، دارای چندین و چند گواهینامه کیفیت است. این شرکت تاکنون طراحی انواع سیستم‌های اعلام حریق اتوماتیک را انجام داده و به تجهیز بیش از هفتصد پروژه به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق مبادرت کرده است. این شرکت همچنین به طراحی نرم‌افزاری و انجام محاسبات هیدرولیکی سیستم‌های اطفای حریق اتوماتیکی آبی و گازی نیز می‌پردازد.

سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف از سال 1359 در زمینه‌های گوناگون علمی، صنعتی و ایمنی جهت پیشرفت فناوری‌ها با اجرای صدها طرح آموزشی و ایمنی مختلف فعالیت کرده است. مرکز پدافند غیرعامل واحد جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در بخش سامانه‌های هوشمند ساختمان‌ها و سازه‌های مهم شامل فعالیت در زمینه‌های مربوط به دوربین مداربسته، اعلام حریق، اطفای حریق، کنترل تردد، سیستم‌های دزدگیر، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و سیستم‌های روشنایی و ذخیره انرژی می‌باشد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این مرکز، به مرور به زمینه‌های دیگر گسترش می‌یابد.

حفاظت الکترونیک عرفان

حفاظت الکترونیک عرفان از سال 1365 فعالیت خودرا با نام  Yousef Communication در زمــیـنـــه تجهیزات حفاظتی آغاز کرده و از سال 1386 با نام حفاظت الکترونیک عرفان در راستای کمپانی قبلی به فعالیت ادامه داده است. امروزه با گذشت بیش از دو دهه تلاش مستمر و کوشا همواره سعی در رفع موانع موجود بر سر راه ورود و خدمات تجهیزات حفاظتی و امنیتی داشته که حاصل آن اکنون تعامل با تولیدکنندگان بزرگ این عرصه در زمینه های مختلف بوده است. گواه این ادعا نیز کسب لوح تقدیر از کمپانی پاناسونیک به عنوان فروشنده برتر محصولات این کمپانی در دنیا در سال 2007 میباشد.

اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران

مسئولین این اتحادیه در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی در محل غرفه‌ی خود به اطلاع‌رسانی درباره‌ی اهداف و اقدامات خود پرداختند.

اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی و آتش‌نشانی تهران بزرگ

مسئولین این اتحادیه نیز در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی در محل غرفه‌ی خود به اطلاع‌رسانی در مورد اهداف و اقدامات خود مبادرت کردند.

حامیان رسانه‌ای نمایشگاه ISS
  • دنیای حفاظت – مجله علمی تخصصی صنعت سیستم‌های ایمنی و حفاظتی
  • راهنمای همشهری – نیازمندی‌های صبح تهران
  • همراه برتر – فروشگاهی اینترنتی با رویکرد ارائه کمترین قیمت و بهترین کیفیت
  • ماهنامه نفت و انرژی – نشریه‌ی تخصصی صنعت نفت و گاز و انرژی
  • فرارسانه – مرکز جامع اطلاع‌رسانی ایمنی و حفاظت
  • DM Expo – برگزارکننده‌ی دومین رویداد جامع مدیریت بحران کشور
محصولات حاضر در این دوره

شرکت‌های حاضر در حوزه‌های زیر محصولات خود را عرضه کردند:

  • سیستم‌های نظارت تصویری
  • دوربین‌های IP و آنالوگ
  • دوربین‌های مداربسته با قابلیت انتقال تصاویر از طریق سیم‌های برق موجود
  • دوربین‌های هوشمند و مراقبتی
  • ‌تجهیزات شبکه و دیتاسنتر
  • دستگاه‌های DVR و NVR
  • مینی‌کامپیوتر
  • سیستم‌های اعلام و اطفای حریق
  • طراحی و مشاوره
  • سیستم‌های اعلام سرقت و گیت‌های ضدسرقت فروشگاهی
  • گیت‌های کنترل تردد نفر – گیت‌های شیشه‌ای، سه‌شاخه، گیت مخصوص عبور بار
  • نرم‌افزارهای کنترل تردد
  • ساعت‌های حضور و غیاب
  • فرستنده‌های رادیویی
  • سیستم‌های دزدگیر اماکن
  • تجهیزات چاپ و اسکن بارکد
  • تجهیزات اتوماسیون
  • درب اتوماتیک
  • قفل هوشمند
  • حفاظت پیرامونی
  • سیستم‌ها و تجهیزات امنیتی و هوشمندسازی مخصوص کتابخانه‌ها
  • سیستم‌های هوشمند ساختمان
  • راهکارهای خانه‌ی هوشمند
  • مخازن و محصولات پلی‌اتیلن شامل انواع راهبند و موانع جاده‌ای
اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران

این اتحادیه در هشتمین نمایشگاه ISS به معرفی خدمات خود در صنعت حفاظت تهران پرداخت.

 

 

 

اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم ایمنی و آتش‌نشانی

این اتحادیه در هشتمین نمایشگاه ISS به معرفی خدمات خود در صنعت ایمنی تهران پرداخت.

 

 

 

 

 

نمایش دوربین‌های ضدانفجار در نمایشگاه ISS

به گزارش اختصاصی مجله دنیای حفاظت، شرکت افرادید ایرسا ،در روزهای هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS به عرضه و نمایش دوربین ضدانفجار و PTZ مدل XP-40 ساخت Axis پرداخت. این دوربین ضدانفجار با برد مفید 10 کیلومتر می‌باشد و زاویه Tilt آن 180 درجه است و به خصوص در محیط‌هایی از قبیل نفت و گاز، پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها استفاده می‌شود. مشخصه مهم این دوربین جنس بدنه آن می‌باشد که از نوعی آلیاژ بسیار محکم است و با استانداردهای این حوزه انطباق دارد. دوربین مذکور همچنین برای نظافت لنز مجهز به برف‌پاک‌کن است. این شرکت همچنین دوربین فوق صنعتی مدل Q8665-LE را نیز عرضه کرد که دارای برد IR 300 متر است و زاویه Tilt آن 180 درجه است. این دوربین نیز برف‌پاک‌کن دارد و تصویر شب در آن فوق‌العاده است، چرا که در تصاویر آن از فناوری Light Finder استفاده می‌شود. این دوربین برای کنترل ترافیکی و محیط‌های پتروشیمی مناسب است و با برق AC/DC  کار می‌کند.

 

توزیع‌کننده برتر کمپانی Axis  در نمایشگاه ISS

اینفوسک به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های عرضه‌کننده سیستم‌های IP از همان سال‌های ابتداییِ شروع کاربری تجهیزات نظارت تصویری در ایران می‌باشد. توزیع‌کننده برتر کمپانی Axis سوئد، سمینارهای متعددی را در شهرهای مختلف کشور با حضور مسئولین ارشد این کمپانی در سال 1395 برگزار کرده است و در ادامه برای ارائه خدمات جدید و توانمندی‌های این کمپانی سوئدی در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS حضور یافت. اینفوسک سابقه‌ی زیادی در عرضه‌ی دوربین‌های IP در ایران دارد و در سال 2016 طی مراسمی که در کرواسی برگزار شد، از طرف کمپانی Axis به عنوان ارزشمندترین توزیع‌کننده تجهیزات این کمپانی در منطقه خاورمیانه و آفریقا انتخاب گردید. شرکت مذکور از سال‌های پیشین با تأسیس یکی از استانداردترین مراکز فنی و خدمات پس از فروش Axis مرکز رسمی این کمپانی را در ایران بازگشایی کرد و به ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات گارانتی، تعمیرات و آموزش این کمپانی سوئدی در ایران می‌پردازد.

 

محصولاتی جان‌سخت در نمایشگاه ISS عرضه شدند

شرکت آراد تجهیز نیکان در نمایشگاه ISS امسال آخرین محصولات خود را عرضه کرد. این شرکت دوربین‌های مداربسته IP ساخت FlexWATCH کره، دوربین‌های AHD ساخت Skipper چین و همین طور گیت‌های فروشگاهی Cross Point هلند، ترمینال‌های فروش و تجهیزات بارکد فروشگاهی، ردیابی و بارکدخوانی Sewoo کره جنوبی را عرضه کرد. محصول جدید عرضه شده توسط آرادتجهیز نیکان تبلت صنعتی یا جان سخت ساخت کمپانی کره‌ای مورد اشاره بود. این محصول منطبق با استاندارد IP67 می‌باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد.

 

آریادژنت با محصولات کمپانی‌های GRUNDIG، Paradox و Ravel در ISS

شرکت آریادژنت نمایندگی رسمی کمپانی GRUNDIG آلمان با حضور در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS به عرضه‌ی آخرین و به‌روزترین محصولات این کمپانی آلمانی پرداخت. از جمله محصولات عرضه شده توسط این شرکت می‌توان به دوربین‌های 4K اشاره کرد که در چهار دسته‌بندی Bullet، Dome، Box و Fish Eye و پانوراما عرضه شدند. دوربین مدل GCI-NO586T از نوع بولت، مدل GCI-K1587V از نوع دام، مدل GCI-NO 503B و مدل GCI-M1566F از نوع Fish Eye یا پانوراما ساخت GRUNDIG در نمایشگاه عرضه شدند. این شرکت همچنین در کنار محصولات GRUNDIG نمایندگی‌های کمپانی‌های Ravel انگلستان و Paradox کانادا را نیز در اختیار دارد و در نمایشگاه این محصولات را نیز به نمایش گذاشت.

اسکنرهای کف خودرو در نمایشگاه ISS

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت آریانا ویژن کاسپین با اسکنرهای کف خودرو به نمایشگاه ISS آمد. اسکنرهای عرضه شده توسط این شرکت ساخت کمپانی NuvoScan مخصوص شناسایی انواع بمب‌گذاری و موارد غیرمجاز در کف خودرو می‌باشند و در صورت شناسایی هرگونه مورد مشکوک اعلام هشدار می‌نمایند. این تجهیزات را به عنوان مثال، می‌توان در ورودی هتل‌ها و پالایشگاه‌ها نصب کرد و در صورت شناسایی موارد غیرعادی از راننده و پلاک خودرو عکس گرفته می‌شود.

نسل جدید محصولات H.265 در ISS

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت آوابصیر نمایندگی شرکت Sunell، در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS به ارائه‌ی آخرین دستاوردهای این کمپانی چینی پرداخت. آوابصیر در ISS امسال، دوربین‌ها و ان‌وی‌آرهای سری H.265 این کمپانی را آورده بود. دوربین جدید این کمپانی از سری SN IPV57-41 و از نوع 4 مگاپیکسل و دارای لنز موتوردار است. همچنین شرکت آوابصیر آخرین دوربین‌های حرارتی برد بالا Sunell را تا برد 4 کیلومتر نیز عرضه کرد که مناسب محیط‌های نظامی، جنگل‌بانی، حفاظت مرزها، نیروگاه‌های حرارتی-خورشیدی و خطوط نفت و گاز است. همچنین دوربین اسپیددام 30X سه مگاپیکسل همراه با دوربین 30X استارلایت با قابلیت گرفتن تصویر در 0.0001 نور نیز توسط این شرکت عرضه گردید.

انتقال تصاویر دوربین‌های مداربسته بدون نیاز به سیم‌کشی جدید!

شرکت بین‌المللی خدمات مهندسی و بازرگانی آریست با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه ISS حاضر شد. این شرکت دوربین‌هایی را به نمایشگاه ISS آورد که نیاز به سیم‌کشی جدید ندارند و می‌توانند تصاویر را از طریق سیگنال‌های جریان برق با کیفیت HD انتقال دهند. این شرکت همچنین به عرضه‌ی محصولات نظارتی و امنیتی، دوربین‌های مداربسته ویژه، دوربین‌های مداربسته امنیتی و هوشمند می‌پردازد.

 آژیرها برای چه کسی به صدا در می‌آیند؟

به گزارش مجله علمی تخصصی دنیای حفاظت، شرکت پتروفرین عرضه‌کننده سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، سیستم‌های F&G و سیستم‌های روشنایی، در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی به عرضه‌ی آخرین محصولات خود پرداخت. این شرکت که نمایندگی محصولات ESSER از زیرمجموعه‌های Honeywell به شمار می‌رود، در این دوره از نمایشگاه علاوه بر تجهیزات این شرکت، محصول آژیر خطر General Alarm از محصولات شرکت Comtel را عرضه کرد. این شرکت که اصالتاً یونانی است، تولیدکننده محصولات اعلان حریق است و محصول فوق‌الذکر برای اعلام هشدار به تأسیسات صنعتی شهرهای بزرگ، پمپ‌های بنزین و گاز و همین طور هشدار جمعی برای سیل و سونامی و مواردی از این دست کاربرد دارد.

راهبندهای پلی‌پارس ایرانیان سر راهِ ISS قرار گرفت!

به گزارش مجله علمی تخصصی دنیای حفاظت، شرکت پلی پارس ایرانیان، تولیدکننده‌ی تجهیزات ایمنی ترافیک شهری و جاده‌ای شامل تجهیزات محفظه هشداردهنده، راهبندهای نیوجرسی، بشکه‌های ترافیکی، بولارد و موارد دیگر در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS با تولیدات خود حضور داشت. از جمله محصولاتی که این شرکت در ISS به نمایش در آورد، بشکه‌های ایمنی، مخزن‌های ذخیره آب آتش‌نشانی و همین طور راهبندهای پلی‌اتیلن بودند. درون راهبندهای پلی‌اتیلن این شرکت آب ریخته می‌شود و در نتیجه هنگام برخورد خودروها با آن ضربه گرفته می‌شود و خسارت به حداقل می‌رسد.

مقاوم همچون سنگ با محصولات تحلیلگران بارکد آریا

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت تحلیلگران بارکد آریا، تولیدکننده صندوق‌های فروشگاهی، گیت‌های ضدسرقت و نرم‌افزار آریاسان، در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی، به عرضه‌ی گیت‌های ضدسرقت فروشگاهی با برند Stone پرداخت. این محصولات به دلیل قدرت بالا در حذف نویزهای برقی به عنوان Stone (سنگ) نام‌گذاری شده‌اند. محصول ویژه‌ی تحلیلگران بارکد آریا در این دوره از نمایششگاه، خنثی‌کننده برچسب‌های فروشگاهی بود که تنها خنثی‌کننده دارای صفحه کلید و LCD ساخت ایران به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که محصولات این شرکت با یک چهارم قیمت محصولات مشابه خارجی عرضه می‌گردد.

جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی محصولی صنعتی را به ISS آورد

به گزارش مجله علمی تخصصی دنیای حفاظت، جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی یکی از تولیدکنندگان برتر داخلی در حوزه تجهیزات کنترل تردد، با محصولات ساخت خود در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی حضور یافت. یکی از محصولات ویژه‌ی این شرکت در ISS، گیت‌های JDN-SG870 از نوع بدنه تمام استیل بودند که دارای ویژگی‌هایی از قبیل پرسرعت بودن در تردد و دقت عمل هستند و سازگار با محیط‌های ایستگاه‌های مترو طراحی و تولید شده‌اند. این گیت‌ها که کاملاً تولید داخل می‌باشند، قابلیت متناسب‌سازی دارند. این بدان معناست که در صورت نیاز، مجموعه‌ها می‌توانند نشان خود را روی گیت‌ها حک کنند و یا رنگ آن را به صورت سفارشی در بیاورند.

رونمایی از دوربین Aero PTZ برای اولین بار در ایران در نمایشگاه ISS

شرکت حفاظت الکترونیک عرفان در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS برای اولین بار از دوربین Aero PTZ پاناسونیک رونمایی کرد. این دوربین که جدیدترین محصول پاناسونیک است، مخصوص شرایط آب و هوایی سخت طراحی شده و قابلیت کارکرد در دمای 50- تا 60+ را دارد. این دوربین در برابر خوردگی ناشی از رطوبت بالای 90 درصد و نمک معلق در هوا مقاوم است و منطبق با استاندارد IP67 می‌باشد و استاندارد IK10 را نیز کسب کرده است. از جمله ویژگی‌های مثبت در این دوربین وجود سنسورهای ژیروسکوپ است که هنگام وزش بادهای شدید، به صورت مکانیکی از لرزش دوربین جلوگیری می‌نماید. این دوربین همچنین مجهز به برف‌پاک‌کن (Wiper Washer)  و سنسورهای Heater برای یخ‌زدایی است. در این دوربین امکان چرخش 360 درجه افقی (Pan) و 190 درجه عمودی (Tilt) وجود دارد و امکان 30X زوم اپتیکال و 46X زوم دیجیتال در آن فراهم شده است.

ادامه این مطلب را در مقاله «گرم همچون تابستان گرم‌تر همچون ISS (بخش دوم)» مطالعه فرمایید.

ثبت یک پاسخ