۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

پلتفرم‌های GVD در دستگاه‌های خودپرداز

به گزارش دنیای حفاظت، کمپانی GVD، از برندهای موفق تایوانی است که پلتفورم‌های حفاظتی تولید می‌نماید. این پلتفورم‌ها در دو بخش CMS و VMS به طور کامل عرضه می‌شوند. محصولات GVD دارای پلتفرمی باز هستند و هر دوربین و نرم‌افزاری که Onvif یا RTSP را پشتیبانی کند، قابل نصب و راه‌اندازی روی سیستم‌های GVD خواهد بود. این کمپانی تاکنون پروژه‌های بسیاری را در سرتاسر جهان به اجرا درآورده ‌است که از آن جمله می‌توان به برج‌های الاتحاد دوبی با 1200 دوربین تحت بار سیستم‌های VMS این کمپانی اشاره نمود. شرکت داده‌های رسا در ایران نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی GVD را در اختیار دارد. آقای Steve Chu، مدیرعامل این کمپانی، طی مصاحبه‌ای با دنیای حفاظت، اطلاعات بیشتری از خط مشی این کمپانی و محصولات آن ارائه نمود:

فناوری‌های GVD در دستگاه‌های خودپرداز

آقای Steve Chu مدیر عامل کمپانی GVD ضمن معرفی این کمپانی تایوانی، به ارائه‌ی جدیدترین راهکارهای خود در زمینه‌ی دستگاه‌های خودپرداز ATM پرداخت و گفت: دستگاه‌های ATM هم به افراد خوب و غیر مجرم پول پرداخت می‌کند و هم به افراد بد و مجرم و توانایی تشخیص افراد با مقاصد گوناگون را ندارد. اما کمپانی GVD توانسته به فناوری دست یابد که این قدرت تشخیص را به دستگاه‌های ATM بدهد و تاکنون موفق شده پروژه‌های متعددی را در حوزه‌ی بانکداری به انجام برساند. به‌عنوان مثال یکی از پروژه‌های اجرا شده، پروژه‌ی تجهیز 34 بانک در سرتاسر کشور هند می‌باشد.

برنامه‌های آتی GVD

آقای Chu در مورد برنامه‌های GVD برای آینده به دنیای حفاظت گفت: برنامه‌ی آتی GVD کار روی نرم‌افزار مدیریت ویدئو یا VMS (Video Management Software)e است. به طور کلی GVD بر روی دو بخش کلی به فعالیت می‌پردازد؛ بخش بانکداری و بخش Mobile NVR که می‌تواند در دستگاه‌های ATM و تمامی عابربانک‌ها نصب شود. افراد نیز می‌توانند تصاویر به‌دست آمده را از اتاق کنترل مشاهده و دنبال نمایند.

همکاری با داده‌های رسا

وی در مورد ارتباط و همکاری کمپانی GVD با داده‌های رسا گفت: داده‌های رسا یکی از نمایندگان و توزیع‌کنندگان مهم کمپانی GVD در دنیا به شمار می‌رود؛ همچنین همکاری این دو شرکت را بسیار ارزشمند و اثربخش ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما از همکاری با داده‌های رسا بسیار خرسندیم، چرا که داده‌های رسا علاوه بر فروش، در پشتیبانی فنی محصولات GVD نیز بسیار موفق بوده است.

برگزاری همایش‌ها و ارتقاء دانش مدیران

آقای Chu برگزاری همایش هلدینگ داده‌های رسا را در تهران بسیار موفق دانست و گفت: دلیل این موفقیت تعداد بالای شرکت‌کنندگان و حاضرین این مراسم بود. تا جایی که من می‌دانم مدیران و مسئولین بسیاری در بخش‌های IT و حفاظتی سازمان‌های گوناگونی حضور یافتند و این می‌تواند نشانه‌ی واضحی برای اثبات میزان موفقیت این همایش باشد. من فرصت نداشتم با شرکت‌کنندگان به صحبت بپردازم اما شواهد، حجم استقبال، میزان حضور و نیز نحوه ی سؤالاتی که در نمایشگاه و بازدید از غرفه پرسیده می‌شد نشان از درک بالا و دانش فراوان افراد به ویژه در حوزه‌ی IT است.

ثبت یک پاسخ