۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

حضور کمپانی مشهور MMC در ایران به واسطه‌ی هلدینگ داده‌های رسا

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، کمپانی فرانسوی MMC، یکی از کمپانی‌های مطرح دنیا، در زمینه‌ی تولید کابل‌های صدا و تصویر و نیز تجهیزات passive شبکه می باشد. این کمپانی اولین تولیدکننده‌ی کابل CAT8.1 در جهان است که در بخش‌های سرور و دیتاسنتر کاربری وسیعی دارد. MMC دارای گواهینامه‌های متعددی بوده و از تیم تحقیق و توسعه‌ای بسیار قوی و متخصص در زمینه‌ی کابل و کانکتور برخوردار می‌باشد. کمپانی MMC تاکنون پروژه‌های بسیار گسترده و متعددی را اجرا نموده؛ همچون پروژه‌ی نصب بیش از 40000  شبکه‌ی مسی در هواپیمایی Air France و بسیاری از پروژه‌های دیگر در سراسر دنیا. شرکت مدیاموج ارتباط، از مجموعه‌های هلدینگ داده‌های رسا به تازگی موفق به اخذ نمایندگی این کمپانی قدرتمند فرانسوی شده است. آقای David Prin، مدیر منطقه‌ای MMC در اروپا، آفریقا، خاورمیانه و استرالیا در ارتباط با این کمپانی توضیحات بیشتری ارائه می‌کند. آقای David Prin در ابتدا به معرفی کمپانی MMC پرداخت و گفت: این کمپانی فرانسوی تولیدکننده‌ی راهکارها و تجهیزات فیبری و مسی بوده و در این زمینه به تولید رک‌ نیز اقدام نموده است. MMC در سال 1993 تأسیس گردید و در حال حاضر بیش از 50 پرسنل دارد. این کمپانی به تولید و ارائه‌ی سیستم‌ها و راهکارهای End-to-End مسی و فیبری می‌پردازد. کابل‌های مسی، Patch Panel و کانکتورها، تجهیزات فیبری شامل کابل‌های فیبری اپتیک، LAN و غیره از جمله تولیدات این کمپانی به شمار می‌روند. MMC همچنین رک‌ها و محفظه‌های 19 و 10 اینچی در مدل‌های مختلف با کارآیی‌های متعدد تولید می‌نماید.

محصولاتی تولید اروپا

وی در پاسخ به این سؤال که چند درصد از محصولات MMC در کشور فرانسه تولید و راه‌اندازی می‌شوند، به دنیای حفاظت گفت: تمامی محصولات ما در کشورهای فرانسه، هلند، آلمان، ایتالیا و سوئیس تولید می‌شوند. 20 درصد از محصولات این کمپانی شامل کانکتورها در کشور فرانسه تولید می‌شوند، محصولات فیبری در هلند و محصولات مسی در آلمان، ایتالیا و سوئیس تولید و بهره‌برداری می‌گردند.

ایران، بازاری با پتانسیل بالا

وی با اشاره به منطقه‌ی خاورمیانه افزود: محصولات MMC به کشورهای مختلفی در خاورمیانه از جمله عربستان سعودی و لبنان ارسال می‌شوند. همچنین از سال جاری همکاری خود را با ایران آغاز کردیم. کشور عربستان سعودی در حال حاضر بزرگ‌ترین مشتری ما در خاورمیانه به شمار می‌رود؛ اما اکنون به ایران بسیار امیدواریم و پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده‌ای نزدیک، ایران بیشترین سهم بازار خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.

پروژه‌های MMC

دیوید پرین، ضمن اشاره به گستردگی پروژه‌های MMC گفت: در اروپا پروژه‌های متعددی در زمینه‌ی بهداشت و درمان اجرا کردیم. به ویژه در بیمارستان‌های بسیاری در پاریس و هلند. بازار هدف MMC شامل چهار بخش عمده می‌باشد که عبارتند از: 1- نفت و گاز، 2- نیروی دریایی، 3- خانه هوشمند شامل کاربری تجهیزات MMC برای کنترل روشنایی خانه، دوربین‌های مداربسته و Wi-Fi و 4- بخش مرکز داده یا دیتا سنتر.

اهداف و چشم‌اندازهای کمپانی MMC

وی مهم‌ترین اهداف MMC برای آینده را کاهش وابستگی به بازار فرانسه دانست و افزود: در حال حاضر تمامی محصولات صرفاً در اروپا تولید می‌شوند. کلیه‌ی مراکز تولیدکننده کاملاً حرفه‌ای و متخصص هستند. این امکان وجود دارد که روزی در آسیا و حتی ایران به تولید محصولات MMC پرداخت.

همکاری با هلدینگ داده‌های رسا

آقای Prin در ارتباط با همکاری MMC با هلدینگ داده‌های رسا گفت: همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ما نسبت به بازار ایران بسیار امیدوار هستیم. ارتباط ما با شرکت داده‌های رسا بسیار جدید اما اثربخش بوده است. تاکنون سرمایه‌گذاری‌های وسیعی در راستای پیشرفت و ارتقای کمپانی MMC انجام شده است. وی افزود: آقای کامران روحی، مدیرعامل هلدینگ داده‌های رسا، فردی پر تلاش و باتجربه است که یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین افراد در راستای پیشرفت MMC در بازار ایران خواهد بود. همچنین در ارتباط با برگزاری همایش‌ها و سمینارهایی همچون همایش برگزارشده‌ی هلدینگ داده‌های رسا متذکر شد: چنین رویدادهایی برای ارتقای سطح اطلاعات مدیران و متخصصان بخش حفاظت و IT، مهم و کلیدی است تا اطلاعات و دانش آنان در رابطه با محصولات و فرصت‌های آینده بیشتر شود. بنابراین برگزاری این‌گونه همایش‌ها برای تولیدکنندگان و نیز کاربران نهایی مفید و کارآمد خواهد بود.

ثبت یک پاسخ