۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
کنترل دسترسیمقالات

گسترش بیش از پیش سیستم‌های کنترل دسترسی در سال 2017

صنعت کنترل دسترسی در سال 2016 نیز به روند پیشرفت‌های خود ادامه داد و کمپانی‌های مطرح این صنعت با آخرین دستاوردهایشان باعث شکوفایی هرچه‌بیشتر کنترل دسترسی شدند. به نظر می‌رسد که دیگر عمر کنترل دسترسی با کارت در حال اتمام است و فرآیندهای جدیدتری به جای آن از سوی شرکت‌های تولیدکننده معرفی می‌شوند. در نتیجه می‌توان سال 2017 را سال شکوفایی این صنعت بیش از گذشته به شمار آورد. بر اساس گزارش دنیای حفاظت، کارشناسان این صنعت نیز در این زمینه چنین نظراتی دارند. در ادامه نظرات برخی از این کارشناسان را ملاحظه می‌کنید.

چیتان بالاشکار (Chetan Balashekar) مدیر فروش منطقه‌ی خاورمیانه، هند و آفریقا در شرکت Allegion

به نظرم عنوان خبری سال 2017، مهاجرت سیستم‌های سنتی کنترل دسترسی به سیستم‌های دیجیتال الکترونیک می‌باشد. در این سیستم‌ها از فناوری‌های Wi-Fi استفاده می‌شود و دیگر نیازی به تجهیزات مگنت و دگمه‌ای نیست. همه چیز در یک اهرم هوشمند قرار می‌گیرد.

پیر آنتوان لاررا دو مورل (Pierre-Antoine Larrera de Morel)، مدیر فروش کمپانی فرانسوی STid

مجازی‌سازی یا Virtualization عنوانی است که برای سال 2017 به کار می‌برم. حذف مواد اولیه از سیستم‌های کارتی و تبدیل سیستم‌های کنترل دسترسی به تجهیزات همراه و موبایلی از جمله مواردی است که امسال و سال‌های آینده با آنها روبرو خواهیم بود. این امر چیزی است که در صنعت دیده می‌شود. امروزه که افراد همه کار با تلفن‌های همراه خود می‌کنند، چرا نتوانند درهایی را با آنها باز نمایند؟ این فناوری آماده‌ی این کار است و بسیار اقتصادی، دوستدار محیط زیست و با کاربری ساده و ایمن می‌باشد.

کانتی ریار (Kanty Riarh)، مدیرعامل کمپانی RBH کانادا

صنعت کنترل دسترسی قطعاً در سال 2017 با رشد زیادی همراه خواهد بود. پیشرفت‌های صنعت ما همیشه با صنعت نظارت تصویری و دوربین‌های مداربسته همراه بوده است. هر قدر این صنعت پیشرفت کند، برای ما هم به همان ترتیب رشد خواهد داشت. خوشبختانه صنعت نظارت تصویری همیشه در حال رشد است و کاربران این سیستم‌ها را با راهکارهای کنترل دسترسی یکپارچه می‌نمایند. البته، رشد صنعت کنترل دسترسی جهش خیلی بزرگی نخواهد داشت و به صورت آرام پیش خواهد رفت. این رشد طبیعی است و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های استفاده‌کننده از تجهیزات کنترل دسترسی همواره به دنبال گسترش دادن آنها هستند.

ثبت یک پاسخ