۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

REZAI GENERAL TRADING LLC نمایندگی دوبی Paradox کانادا را در اختیار گرفت

به گزارش دنیای حفاظت، کمپانی پارادوکس در پی اقدامی جدید، نمایندگی دوبی خود را به شرکت REZAI GENERAL TRADING LLC به مدیریت جلال محمدحسینی اعطا کرد. شرکت REZAI GENERAL TRADING LLC نمایندگی دوبی این کمپانی و مسئولین شرکت آریادژنت که سال‌های بسیاری در ایران تجهیزات و خدمات پس از فروش Paradox را ارائه نموده‌اند، به همراه مسئولین Paradox در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینترسک دوبی آخرین و جدیدترین تجهیزات اعلام سرقت خود را به نمایش گذاشتند.

شرکت آریادژنت نمایندگی Paradox ، از جمله شرکت‌های باسابقه‌ی صنعت امنیت در ایران است و در نمایشگاه اینترسک، بازدیدکنندگان ایــرانــی را از آخرین محصولات خود مطلع نمود. کمپانی Paradox در زمینه امنیت فعالیت می‌نماید که در سال 1989 تأسیس شده و از آن زمان به فعالیت در زمینه‌ی سیستم‌های آلارم پرداخته است. این شرکت در ابتدا با دتکتورهای حرکتی شروع به فعالیت کرد و در ادامه به ساخت آلارم پانل پرداخت و امروزه محصولات مختلفی را در زمینه‌ی دتکتورهای حرکتی و آلارم‌ پانل ارائه می‌نماید. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت نوعی دتکتور حرکتی است که درون آن دوربین به کار رفته تا برای تأیید آلارم به کار رود. در نوزدهمین نمایشگاه اینترسک، کمپانی Paradox به عرضه‌ی تمامی محصولات خود پرداخت. در این میان برخی از جدیدترین محصولات این کمپانی نیز برای علاقه‌مندان به نمایش درآمدند. علاوه بر دتکتور حرکتی که به آن اشاره شد، نوعی دستگاه انتقال سیگنال نیز در محصولات این شرکت عرضه شد که در آن فناوری 4G  به کار رفته و یکی از آخرین محصولات این کمپانی به شمار می‌رود.

دو دسته آلارم پانل از سوی این کمپانی عرضه می‌گردد که شامل سیستم‌های سیمی و بی‌سیم است. دسته‌ی اول از نوع چهار تا 32 زون می‌باشد و حداکثر تا 32 زون را پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌ها برای ساختمان‌های مسکونی یا ساختمان‌های کوچک تجاری طراحی شده و دارای مدل‌های مختلفی از کی‌پدها از جمله نوع لمسی هستند. در همین سری، نوعی کنسول نیز وجود دارد که محصولی کامل می‌باشد و دارای پانل، کی‌پد، آژیر و تمامی اجزای سیستمی است و 64 زون را به صورت بی‌سیم پشتیبانی می‌نماید. در دسته‌بندی دوم این محصولات کنترل‌پانل‌هایی وجود دارد که تا 192 زون را پشتیبانی می‌نماید و قابلیت کنترل تردد را دارا می‌باشد. این سری از محصولات برای پروژه‌های بزرگ و حفاظتی و فوق حفاظتی مانند بانک‌ها، موزه‌ها و اماکن نظامی و غیره استفاده می‌شود.  Paradox کارِ خود را با تولید دتکتورهای حرکتی آغاز کرده و هنوز هم این محصولات جزو تجهیزات اصلی Paradox می‌باشند. در نتیجه، شرکت فوق دارای همه نوع تجهیزات دتکتور حرکتی برای ساختمان‌های کوچک و بزرگ می‌باشد و هر نوع حرکتی را در ساختمان‌ها تشخیص می‌دهند. سیستم‌های این کمپانی همچنین قابل دسترسی با نرم‌افزارهای موبایلی هستند و کاربران می‌توانند آنها را با گوشی موبایل خود فعال  و یا غیرفعال نمایند.

پارادوکس همواره به نوآوری در محصولات اندیشیده و ارائه‌ی محصولات جدید را سرلوحه‌ی خود قرار داده تا قابلیت‌های جدیدی را وارد بازار نماید. در همین راستا، شرکت مذکور در حال کار بر روی نوعی پانل جدید است که قابلیت‌های بسیاری دارد. از آنجا که نیازهای بخش‌ها و سازمان‌های مختلف در نقاط مختلف دنیا با یکدیگر تفاوت دارد و به صورت مداوم در حال گسترش یافتن است، کمپانی Paradox همواره به دنبال نوآوری در محصولات خود بوده تا آنها را به‌روزرسانی نماید. تجهیزات کمپانی مورد اشاره در زمینه‌ی دتکتورهای حرکتی در پانزده سال گذشته همواره با جدیدترین نوآوری‌ها عرضه شده‌اند و هر قدر فناوری‌های جدیدتری به بازار آمده، کمپانی مورد اشاره شرکت تلاش کرده تا راهکارهای خود را بهینه‌سازی نماید. کمپانی Paradox همیشه از طریق توزیع‌کنندگان، محصولاتش را در پروژه‌های نقاط مختلف دنیا به کار می‌گیرد. از جمله آخرین پروژه‌هایی که کمپانی پارادوکس از طریق نمایندگی‌های خود اجرا کرده، بخش‌های ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و بانکداری قابل ذکر هستند.

آریادژنت یک شرکت بسیار حرفه‌ای

دیوید واترهاوس مدیر محصولات کمپانی Paradox کانادا در رابطه با شرکت آریادژنت می‌گوید: آریادژنت یک کمپانی بسیار حرفه‌ای است که سالیان بسیاری با یکدیگر کار کرده‌ایم و این همکاری همواره گسترش یافته است. شکلِ توزیع محصولات ما توسط آنها به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود و نشان می‌دهد آنها به خوبی با بازار ایران آشنایی دارند.

ثبت یک پاسخ