۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
سیستم های بازرسیمقالات

آریادژنت، میزبان بازدیدکنندگان ایرانی در غرفه ی VMI

به گزارش دنیای حفاظت کمپانی VMI از کمپانی‌های معتبر و با تجربه در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی راه‌کارها و تجهیزات دستگاه‌های بازرسی X-Ray می‌باشد. این کمپانی برزیلی با شعار برای جهانی امن‌تر (For a Safer World) در بسیاری از کشورهای جهان بازار محصولات خود را گسترش داده‌ است. از آنجا که کشور برزیل از پیشروهای اقتصاد جهانی می باشد، تجهیزات و محصولات این کمپانی مطابق با استانداردهای علمی و فنی سطح بالا طراحی و تولید گردیده است. این کمپانی معتبر به تازگی نمایندگی انحصاری خود در ایران را به شرکت آریادژنت محول نموده است. آریادژنت نمایندگی انحصاری VMI  اول تا سوم بهمن ماه 96 در بیستمین دوره نمایشگاه اینترسک دوبی، میزبان بازدیدکنندگان ایرانی در غرفه ی A11 واقع در سالن شیخ سعید2 می باشد.

آریادژنت، نماینده‌ی کمپانی برزیلی VMI

شرکت مهندسی و بازرگانی آریا دژ نت در جهت نیل به اهداف عالی ترسیم شده در  برنامه استراتژیک خود، تاکنون موفق به اجرای پروژه‌های متعدد حفاظتی استاندارد و مدرن، تأمین کالا برای پروژه‌های بزرگ ملی و خصوصی و ارائه‌ی خدمات آموزشی مربوطه شده است. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه‌ی واردات ملزومات اعلام سرقت Paradox، موفق به اخذ نمايندگي انحصاري تجهيزات ايكس ري شركت VMI برزيل در ايران گرديد. اين تجهيزات در زمينه‌ی بازرسي‌هاي امنيتي و حفاظتي در مدل‌هاي بازرسي اشخاص، چمداني، خودرويي و كاميوني با قابليت نصب در كليه‌ی اماكن و ادارات، مرزها، گمركات و غیره همراه با خدمات پس از فروش و تعمير و نگهداري به کار برده می‌شوند. تمامی تجهیزات حفاظتی VMI مطابق با استانداردهای بین‌المللی سلامت رادیویی می‌باشند و الگوریتم‌های اتوماتیک این تجهیزات، مواد مخدر و مواد منفجره را به طور اتوماتیک تشخیص داده و در زمان مناسب، آلارم را نیز فعال می‌سازند.

فناوری X-ray برای توسعه‌ی حفاظت و بهره‌وری

فناوری X-ray برای گسترش و تقویت دید بشر تولید شده است. پرتوی X-ray که از یک دستگاه بازرسی مولد، تولید و ساطع می‌شود، به شیء بازرسی شده جذب می‌گردد و سپس به دتکتورهای رده بالا و قدرتمندی انتقال می‌یابد. در نتیجه، تصاویری با کیفیت و وضوح بالا منجر به تشخیص هویت سریع و دقیق محتویات شیء مورد بازرسی قرار گرفته خواهد شد. به دلیل وجود فناوری انرژی دوگانه، انتقال و تبدیل حاصل از دتکتورهای x-ray، هویت انواع مختلف ترکیبات شیمیایی در مواد بازرسی شده، نظیر مواد ارگانیک، مایعات و فلزات را تشخیص می‌دهد و آن‌ها را به طور اتوماتیک رنگ آمیزی می‌کند تا فرآیند تشخیص تهدیدات یا آسیب‌پذیری‌ها را دقیق‌تر انجام دهد. علاوه بر این، تجهیزات، خطرات احتمالی یا موادی که تشخیص آن‌ها حائظ اهمیت است را به اپراتور اطلاع‌رسانی می‌کند و ترکیب شیمیایی مواد بازرسی شده را در نظر می‌گیرد.

صنایع گوناگون، نیازمند دستگاه‌های بازرسی x-ray

امروزه تجهیزات x-ray تقریباً برای تمامی صنایع حائظ اهمیت است، اما صنایع زیر به این تجهیزات نیازی حیاتی دارند:

    1. فرودگاه‌ها: شامل ایرلاین‌ها، مدیریت هواپیمایی و لوجیستیک‌ها هوایی.
    2. بنادر و مرزها: در صنعت واردات و صادرات بنادر و مرزها، همراه با بازرسی غیر قابل نفوذ کامیون‌ها و مخازن، می‌توان به جنگ با تهدیدات برخواست.
    3. زیرساخت‌های حساس: نظیر بانک‌ها، دادگاه‌ها، مجتمع‌ها، آژانس‌های دولتی، سفارت‌خانه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی.
    4. بخش خصوصی: شامل هتل‌ها، ادارات پست، دانشگاه‌ها و مدارس، شرکت‌های راه آهن و بزرگراه‌ها.
    5. زندان‌ها: دپارتمان‌های حفاظت عمومی، سیستم تشخیص افراد نوجوان و کم سن و سال، کمپانی‌های مدیریت مؤسسات تأدیبی
    6. بخش‌های مربوط به قانون: از جمله متخصــص پــزشکی، پــزشکی قانونی، بیمارستان‌های مربوط به زخم و جراحت، بیمارستان‌های خصوصی دارای بخش تعیین هویت مردگان
    7. صنایع نظامی: کاربری علم x-ray در میدان جنگ برای نیروهای نظامی در مناطق جنگی. تشعشع، تشخیص رد پا و سیستم‌های یکپارچه.
    8. حوادث: محافظت از جمعیت زیاد مردم در استادیوم، میدان‌های مسابقه و رویدادهایی نظیر جام جهانی، جام کنفدراسیون و موارد دیگری از این دست. کمپانی VMI با بیش از 30 سال تجربه و فعالیت در زمینه‌ی تولید تجهیزات بازرسی، هر ساله در نمایشگاه‌های متعددی در اقصی نقاط دنیا شرکت می‌کند. در نوامبر 2017 این کمپانی در نمایشگاه Milipol 2017 پاریس نیز شرکت کرد و علاوه بر نمایش جدیدترین تجهیزات خود، سمینار جانبی این نمایشگاه را نیز در حوزه‌ی تجهیزات بازرسی x-ray برپا نمود.  شرکت آریادژنت با حضور در غرفه ی VMI در نمایشگاه Milipol پاریس و همینطور سمینار مربوطه، اطلاعات به روز این حوزه را برای مصرف کنندگان ایرانی کسب کرد. این کمپانی همچنین در نمایشگاه اینترسک دوبی 2018 که یکم الی سوم بهمن ماه96 برگزار می شود، حضور خواهد یافت. آریادژنت نمایندگی انحصاری VMI میزبان بازدیدکنندگان ایرانی در غرفه ی A11 واقع در سالن شیخ سعید2 می باشد.

 

ثبت یک پاسخ