۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجیمقالاتنظارت تصویرینمایشگاه

حفاظت‌ الکترونیک عرفان و کمپانی Panasonic

Tetsuo Okawa-Sales Manager of Middle East and Africa in Panasonic

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، نماینده‌ی کمپانی ژاپنی Panasonic و از شرکت‌های با تجربه و قدیمی صنعت حفاظت، در محل غرفه‌ی این کمپانی در نمایشگاه اینترسک 2018 حضور یافت. کمپانی Panasonic، تولیدکننده‌ی محصولات و راه‌کارهای نظارت تصویری، که امسال صدمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد، همچون سال‌های گذشته در بیستمین دوره نمایشگاه اینترسک دبی شرکت نمود. به منظور اطلاع از جزئیات حضور این کمپانی در رویداد مذکور و معرفی آخرین دستاوردهای آن، با آقای Tetsuo Okawa مدیر فروش پاناسونیک در خاورمیانه و آفریقا به گفت‌وگو پرداختیم.

ترویج محصولات پاناسونیک در اینترسک

تتسو اوکاوا در مورد اهمیت نمایشگاه اینترسک در منطقه خاورمیانه گفت: اینترسک یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حفاظتی در خاورمیانه و آفریقا است و برای ما فرصت بسیار خوبی به حساب می‌آید تا با مقامات و مسئولین دولتی کشورهای مختلف منطقه و همچنین کاربران نهایی در حوزه‌ی محصولات حفاظتی ملاقات داشته باشیم. به همین جهت بیش از 15 سال است که ما در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنیم و در اینترسک امسال نیز همچون سال‌های گذشته شرکت کرده‌ایم. یکی از مهم‌ترین اهداف ما از شرکت در این رویداد مهم عبارت است از، اطلاع‌رسانی و ترویج هر چه بیشتر فناوری‌های پاناسونیک و وجوه تمایز فناوری‌های ما نسبت به سایر برندها برای کاربرانی که کیفیت محصولات در اولویت اول انتخابشان قرار دارد.

پاسخ به تمامی چالش‌های کاربران با محصولات جدید پاناسونیک

مدیر فروش خاورمیانه و آفریقای پاناسونیک در ادامه به جدیدترین سری محصولات این کمپانی اشاره کرد که در نمایشگاه اینترسک 2018 نیز در غرفه‌ی این کمپانی به چشم می‌خورد. وی متذکر شد: از میان راه‌کارها و محصولات جدید پاناسونیک، محصولات سری Extreme را در این رویداد به نمایش گذاشته‌ایم، محصولاتی که پکیج کاملی از دوربین‌های قدرتمند، نرم‌افزار و سایر

سخت‌افزارهای جدید و به روز را تشکیل می‌دهد. این محصولات به قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز هستند که تقریباً تمامی چالش‌های امروزی کاربران نظارت تصویری را به‌خوبی پاسخ می‌دهند. همچنین در این نمایشگاه نرم‌افزارها، دوربین‌‌ها و سایر راه‌کار‌های رده بالا و نیز یک سری دوربین‌های پایین رده (basic) نیز عرضه گردید. وی در ارتباط با محصولاتی از کمپانی پاناسونیک که در دست تولید هستند گفت: در سال 2018 سری جدیدی از دوربین‌های پاناسونیک عرضه خواهد شد که برای بزرگراه‌ها مناسب خواهند بود. آقای اوکاوا سپس بازار خاورمیانه را تشریح نمود و در ارتباط با برنامه‌های کمپانی Panasonic پیرامون گسترش بازار خود در خاورمیانه افزود: ما در بیشتر کشورهای خاورمیانه و آفریقا در حال حاضر فعال هستیم اما اکنون بیشتر تمرکز خود را روی کشورهای آفریقایی گذاشته‌ایم و در تلاشیم تا بازار محصولات خود را در کشورهای مختلف این قاره گسترش دهیم. البته ما سال‌هاست که در خاورمیانه فعالیت می‌کنیم و توانسته‌ایم در این منطقه به خوبی بازارسازی کنیم، اما در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در سال 2018 دستیابی و توسعه‌ی هرچه بیشتر بازار آفریقا می‌باشد. وی به مقایسه‌ی بازار خاورمیانه و قاره‌ی آفریقا پرداخت و گفت: در بازار خاورمیانه میزان تقاضای محصولات مناسب برای صنعت نفت و گاز بسیار بالاست و همچنین تمایل بیشتری به استفاده از دوربین‌های با قیمت مناسب و اقتصادی وجود دارد. در حالی که بازار آفریقا دارای بازاری با گستردگی و پتانسیل بسیار بالایی می‌باشد و تا اشباع شدن فاصله‌ی زیادی دارد.

پشتیبانی کامل محصولات پاناسونیک توسط حفاظت الکترونیک عرفان

وی سپس به بازار ایران و نحوه‌ی فعالیت و همکاری با نمایندگی خود، شرکت حفاظت الکترونیک عرفان گفت: بازار ایران به دلیل جمعیت زیاد و حجم بالای آن، دارای قابلیت‌ها و پتانسیل بالایی می‌باشد و به همین جهت یکی از اهداف ما به شمار می‌رود. نماینده‌ی برند پاناسونیک در ایران، شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های ایرانی در حوزه‌ی حفاظت الکترونیک است که پشتیبانی خوبی از محصولات ما در بازار ایران انجام می‌دهد و ما از این همکاری چند ساله رضایتمندی کامل داریم.

ثبت یک پاسخ