۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجیمقالاتنظارت تصویرینمایشگاه

جدیدترین تجهیزات کمپانی مشهورVideotec مخصوص صنایع نفت و گاز

از سال 1986 کمپانی Videotec محصولات جدید و مدرنی را در حوزه‌ی نظارت تصویری برای صنایع حرفه‌ای طراحی و تولید می‌کند. در طی سال‌ها به کمک تیم آموزش دیده و با انگیزه‌، این کمپانی توانست رشد قابل توجهی کند و به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان اروپایی در صنعت حفاظت تبدیل شود. به گزارش دنیای حفاظت، کمپانی ایتالیایی Videotec در نمایشگاه اینترسک 2018 شرکت کرد. حفاظت الکترونیک عرفان، نماینده‌ی رسمی کمپانی Videotec در ایران و از شرکت‌های باتجربه در این صنعت نیز در غرفه‌ی ویدئوتک حضور یافت. آقای Nicola Risi مدیر فروش منطقه‌ای خاورمیانه Videotec، در ارتباط با این کمپانی ایتالیایی با دنیای حفاظت به گفتگو پرداخت.

سری جدید محصولات ویدئوتک مخصوص صنایع نفت و گاز

Nicola Risi فرصت‌های درخشان اینترسک برای کمپانی‌های حفاظتی را یادآور شد و گفت: اینترسک یکی از نمایشگاه‌های بزرگ و مهم جهان است که در منطقه‌ای بسیار استراتژیک واقع شده و این یکی از دلایل اصلی ما برای حضور در این رویداد مهم بین‌المللی است. ما امسال در این نمایشگاه، سری جدید محصولات خود را آورده‌ایم که در بازار نفت و گاز و نیز صنعت دریانوردی کاربرد دارند.

دوربین‌هایی بر روی کشتی

اخیراً ما موفق به دریافت گواهینامه و تأییدیه‌ی صنعت دریایی شده‌ایم و محصولات ما قابل نصب بر روی کشتی‌ها خواهند بود. برخی از دوربین‌های ما مناسب برای محیط‌های بیرونی و فضای باز هستند و به عنوان مثال در مناطق کوهستانی، بیابانی، مناطق نزدیک به دریا و ساحلی قابل استفاده و نصب می‌باشند. همچنین تمامی محصولات ما دارای نصب آسان هستند.

ورود به بازار جهانی با فناوری های ویژه ویدئوآنالیتیک

 تمرکز کمپانی Videotec بر روی دستیابی به فناوری‌های ویژه و منحصر به فرد ویدئوآنالیتیک در بازار است. دستیابی به این هدف نیازمند تحقیق و جستجوی بسیار زیاد است. کمپانی Videotec در این زمینه به واسطه‌ی چند دانشگاه در سراسر جهان در حال تحقیق و بررسی می‌باشد. چرا که ما می‌خواهیم در این مورد با محصولاتی بسیار با کیفیت وارد بازار جهانی شویم.

بازار ایران، بازاری وسیع و گسترده

کمپانی Videotec از بیست سال گذشته تا کنون در منطقه خاورمیانه حضور دارد و به فعالیت می‌پردازد. خاورمیانه بازار بسیار مهمی برای ما به شمار می‌رود. ما در کشورهای امارات، عربستان سعودی، عمان و ایران فعالیت داریم. بازار ایران بازاری وسیع و گسترده بوده و دارای پتانسیلی بسیار بالاست. این کشور برای دریافت و پذیرش فناوری‌های جدید آمادگی و پتانسیل بالایی دارد. با کمک ارتباط خوبی که با نماینده‌ی خود در ایران یعنی شرکت حفاظت الکترونیک عرفان داریم می توانیم شرایط بازار ایران را به خوبی سازماندهی نماییم و بیشترین بازدهی را کسب کنیم. بازار ایران بسیار گسترده، وسیع و باز است و به خوبی می‌تواند فناوری‌های جدید و نوین را دریافت نماید. شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، نماینده‌ی محصولات Videotec در ایران، یک نماینده‌ی حرفه‌ای و باتجربه است. ما در سراسر جهان به نمایندگان حرفه‌ای نیازمندیم تا با کمک آنان پروژه‌های صنعتی بزرگی را راه‌اندازی نماییم. بنابراین به یک پشتیبان محلی با دانش خوب و کافی در ارتباط با فناوری، یکپارچگی و یکپارچه‌سازی در این مناطق نیاز داریم؛ شرکت عرفان تمامی این ویژگی‌ها را دارا می‌باشد و در این مسیر ما را به‌خوبی پشتیبانی می‌کند.

محصولاتی استاندارد و سازگار

نام و برند Videotec در سرتاسر جهان شناخته شده است؛ چرا که ما از بیست سال گذشته تا کنون به تولید محصولاتی مناسب برای محیط‌های باز و بیرونی مشغولیم. به عبارت دیگر در چنین محصولاتی، کیفیت حرف اول را می‌زند و ما برای دستیابی به کیفیت عالی و سطح بالا و استاندارد تلاش بسیاری می‌کنیم. محصولات ما در کشورهایی با شرایط متفاوت همچون مناطق بیابانی عربستان سعودی قابل نصب است. همچنین برای مناطق بسیار سردسیر نیز قابل استفاده می‌باشند. در واقع لازمه‌ی کیفیت بالای محصولات، سازگاری آن‌ها در شرایط گوناگون دمایی و محیطی کشورهای مختلف می‌باشد.

ثبت یک پاسخ