۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجیمقالاتنظارت تصویرینمایشگاه

کمپانی BOSCH Security و مسئولین شرکت کاراطیس در اینترسک 2018

گفتگوی اختصاصی در ارتباط با جزئیاتی از همکاری BOSCH و SONY

Hanno Vogels Vice President Sales of EMEA Region in BOSCH

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، کمپانی آلمانی BOSCH Security، از کمپانی‌های قدرتمند و با تجربه در صنعت حفاظت، در نمایشگاه Intersec 2018 شرکت کرد. بیستمین دوره‌ی این نمایشگاه در تاریخ 21 الی 23 ژانویه 2018 برابر با اول تا سوم بهمن ماه 96 در شهر دبی برگزار گردید. کمپانی بوش در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات، فناوری‌ها و راه‌کارهای خود را رونمایی کرده و به نمایش گذاشت. مسئولین و کارشناسان فنی شرکت کاراطیس، نماینده‌ی رسمی و توزیع‌کننده‌ی محصولات BOSCH Security در ایران نیز جهت پاسخگویی به سؤالات بازدیدکنندگان ایرانی، در غرفه‌ی بوش حضور یافتند. همچنین گفتنی است کاراطیس در نشست جانبی این نمایشگاه موفق به اخذ مقام بهترین نمایندگی جدید بوش با سریع‌ترین رشد در بازار خاورمیانه گردید. در این نمایشگاه تجهیزات و محصولات نظارت تصویری کمپانی SONY در محل غرفه‌ی BOSCH به نمایش گذاشته شد. آقای Hanno Vogels، نایب رئیس فروش منطقه‌ای محصولات BOSCH Security در خاورمیانه، روسیه، ترکیه و آفریقا در ارتباط با آخرین فناوری‌ها و محصولات کمپانی بوش، فعالیت توزیع‌کننده‌ی مجاز و رسمی بوش در ایران و همچنین جزئیاتی از همکاری بوش و سونی، با مجله‌ی دنیای حفاظت به گفتگو پرداخت.

فعالیت‌های کمپانی BOSCH فراتر از نظارت تصویری

آقای Hanno Vogels، در ارتباط با فعالیت‌های کمپانی بوش گفت: فعالیت‌های بوش سکیوریتی تنها به نظارت تصویری محدود نیست و این کمپانی جزو معدود تولیدکنندگانی است که سبد کاملی از محصولات حوزه‌ی ایمنی و حفاظت را عرضه می‌نماید. این سبد کامل، به صورت راه‌کارهای یکپارچه استفاده می‌شود که ما آن را خط چندگانه‌ی محصولات و راه‌کارهای یکپارچه می‌نامیم. از میان این محصولات متعدد و گوناگون می‌توان به نرم‌افزارهای مدیریت تصویر اشاره نمود. تمامی محصولات بوش به کامل‌ترین و جدیدترین استانداردهای روز دنیا مجهز هستند. این استانداردها از جمله استانداردهای دوربین‌ها، نرم‌افزارهای نظارت تصویری، دتکتورهای حریق و غیره با یکدیگر یکپارچه و ترکیب شده‌اند که در منطقه‌ای همچون خاورمیانه موجب تمایز این برند نسبت به سایر برندها شده است. بنابراین زمانی که ما در منطقه‌ی خاورمیانه از راه‌کارهای حفاظت هتل‌ها، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های اداری صحبت می‌کنیم، می‌توانیم بگوییم این راه‌کارها کاملاً متمایز و متفاوت هستند.

وی افزود: ما فناوری ویدئوآنالیتیک را در بخش‌های مختلف بوش به کار می‌بریم. کمپانی بوش تلاش بر اتوماسیون و خودکارسازی تولیدات خود دارد. در نتیجه کمپانی بوش از فناوری‌های هوشمند ویدئوآنالیتیک استفاده می‌کند که مبنای کاربری سیستم‌های دستیار رانندگی هوشمند در اتومبیل‌های مجهز به این سیستم‌ها می‌باشد. کمپانی بوش دارای تیم تحقیق و توسعه‌ی بسیار قدرتمند و متخصص است که بر روی مباحث گوناگونی از جمله ویدئوآنالیتیک به تحقیق، بررسی و جستجو می‌پردازند.

بنابراین اگر به عنوان مثال اتومبیلی دارید که با سرعت 250 کیلومتر بر ساعت در کشوری همچون آلمان رانندگی می‌کند، با کمک قابلیت تشخیص چهره در ویدئوآنالیتیک، متوجه می‌شود که راننده دچار خواب آلودگی شده یا اتومبیل در حال خروج از لاین بزرگراه است.

اینترنت اشیا از نگاه BOSCH

آقای Vogels در ارتباط با اینترنت اشیا در سال 2018 گفت: اینترنت اشیا موضوعی است که از نظر افراد مختلف (کاربران متفاوت) با جایگاه‌های گوناگون تعابیر و تعاریف متعددی دارد. بنابراین تعریف IoT بستگی بسیار زیادی به کاربرد افراد دارد.

اما از نظر بوش، IoT به معنای دنیای دریافت استانداردهای متصل می‌باشد. کم و بیش هر دستگاهی دارای کد IP است که هر شخصی می‌تواند به آن وصل شود. بنابراین جهان حسگرهای یکپارچه‌ی ما در دستگاه‌های بوش محقق می‌شود. در این میان فناوری کلیدی، فناوری ابری است. IoT بدان معناست که ما به جای تمرکز بر راه‌کارهای مبتنی بر سرور، با راه‌کارهای مبتنی بر ابر کار می‌کنیم. لازمه‌ی استفاده از این راه‌کارها، راه‌اندازی تنظیمات محلی می‌باشد که منجر به تضمین هوشمندی، حفاظت و ایمنی شهرها خواهد شد.

بازار ایران، دارای پتانسیلی بسیار بالا

یکی از مهم‌ترین اهداف ما، در راستای ایجاد ارتباطی مثمر ثمر با ایران است که این امر با کمک نمایندگی‌های حوزه‌های مختلف بوش در بخش ایمنی و امنیت، محقق خواهد شد. بازار ایران بسیار عظیم است، ما به این بازار و داشتن ارتباطی عمیق با این کشور بسیار علاقمند هستیم. حتی بازار ایران بسیار بزرگ‌تر و وسیع‌تر از حدی است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

آموزش کارشناسان فنی کاراطیس در آلمان

به واسطه‌ی ارتباطی که با شرکت‌ کاراطیس داریم توانستیم در ایران دپارتمان خدمات پس از فروش محصولات بوش را راه‌اندازی کنیم. ما در آلمان به تدریس و آموزش دقیق و فنی کارشناسان این شرکت‌ پرداختیم و آنان را به خوبی آموزش دادیم. بنابراین پرسنل این شرکت‌ برای انجام کلیه‌ی خدمات پس از فروش تمامی سری محصولات بوش آمادگی و تخصص کافی را دارا می‌باشند.

ارتباط کمپانی بوش با کاراطیس

نایب رئیس فروش منطقه‌ای محصولات BOSCH Security در خاورمیانه، روسیه، ترکیه و آفریقا در ارتباط با فعالیت کمپانی بوش در منطقه‌ی خاورمیانه متذکر شد: ما اکنون در تمامی کشورهای خاورمیانه فعالیت می‌کنیم. ارتباط بوش با شرکت کاراطیس همانند سایر کشورهای منطقه (خاورمیانه) به صورت فعال است و سعی داریم حداقل هر سه ماه، جلسات حضوری با دفتر نمایندگی داشته باشیم. مسئولین کاراطیس با کمپانی بوش چندین بار در سال ملاقات می‌کنند که این ملاقات‌ها ممکن است برای اهداف گوناگونی همچون آموزش کارشناسان ایرانی یا موارد دیگر باشد. همچنین در شهر دبی تیمی متشکل از 30 نفر داریم که بر کل فعالیت‌های بوش در خاورمیانه نظارت دارند.

کاراطیس، نماینده‌ی برگزیده‌ی بوش

وی همچنین اظهار داشت: شرکت کاراطیس در اولین سال فعالیت خود ما را متعجب و شگفت زده کرد و توانست مقام بهترین نمایندگی جدید بوش با سریع‌ترین رشد در بازار خاورمیانه را از کمپانی بوش کسب نماید.

آخرین فناوری‌ها و محصولات BOSCH در نمایشگاه اینترسک

آقای Hanno Vogels در پایان اظهار داشت: ما در این نمایشگاه چندین محصول و قابلیت ویدئوآنالیتیک را رونمایی نمودیم. یکی از جذاب‌ترین تجهیزات ویدئوآنالیتیک بوش، تشخیص حریق با کمک دوربین است. بنابراین دوربین می‌تواند به عنوان دتکتور حریق عمل کند. این فناوری AVIOTEC نام دارد. نکته‌ی جالب دیگر، گذار کامل از آنالوگ به دیجیتال در سیستم‌های تخلیه‌ی اضطراری صوتی BOSCH می‌باشد. این سیستم تخلیه اضطراری صوتی، کاملاً مبتنی بر سیستم‌های IP بوده و برای پروژه‌هایی در ابعاد متوسط و بزرگ مناسب است.

جزئیات همکاری BOSCH و SONY و نمایش تجهیزات سونی در غرفه‌ی بوش

آقای Hanno Vogels، در خصوص ارتباط بین کمپانی BOSCH و SONY، به دنیای حفاظت گفت: ما از یک سال پیش ارتباطی جهانی را با کمپانی سونی آغاز کردیم. این همکاری، شراکتی بسیار پر ثمر برای کمپانی ها می‌باشد و از این بابت بسیار خرسند و خشنود هستیم.

کمپانی SONY حق فروش محصولات حفاظتی خود را به ما داده و در نمایشگاه اینترسک 2018 محصولات نظارت تصویری برند سونی در غرفه‌ی BOSCH و در بخشی مجزا به نمایش گذاشته شد. کمپانی بوش از کانال‌های فروش متعدد و تیم فروش اختصاصی در هر برند برخوردار می باشد و ما این کسب و کار را بدین ترتیب مدیریت می‌کنیم.

Hanno Vogels در مورد بازار ایران گفت: بوش در بازار ایران برای محصولات سونی فعالیتی نداشته و برای تأسیس دفتر نمایندگی رسمی محصولات سونی در ایران برنامه ای را در نظر ندارد چرا که از جانب خودِ کمپانی سونی مجوز چنین کاری به کمپانی بوش در بازار ایران داده نشده است. البته به غیر از کشور ژاپن که سازنده برند سونی است فروش دوربین نظارت تصویریIP  سونی در کل جهان برعهده کمپانیBOSCH  می باشد. نایب رئیس فروش بخش خاورمیانه، روسیه، ترکیه و آفریقا کمپانی BOSCH سوال دیگر دنیای حفاظت در مورد اینکه آیا کمپانی SONY  توسط BOSCH خریداری شده است؟ را اینگونه پاسخ داد: کمپانی بوش امتیاز سونی را خریداری نکرده است. این قرارداد تنها یک توافق در فروش و بازاریابی محصولات و تبادل فناوری ها می‌باشد. طبق آن کمپانی سونی، فعالیت‌های فروش خود را تقریباً در تمامی کشورهای جهان به کمپانی BOSCH واگذار کرده است. وی متذکر شد: قرارداد و توافق انجام شده فی مابین بوش و سونی بدان معنا نیست که برند و نام سونی از بین رفته یا قرار است از بازار نظارت تصویری محو شود. تمامی محصولات سونی با نام و برند SONY تولید می‌شوند و این کمپانی همچنان یکی از بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و معتبرترین برندها در جهان باقی خواهد ماند. صحبت ما در مورد بخشی از سبد محصولات SONY یعنی تولیدات دوربین‌های نظارت تصویری IP سونی است. سایر محصولات SONY غیر از بخش سیستم‌های نظارت تصویری نظیر تلویزیون‌های خانگی و موارد دیگری از این دست توسط خودشان به فروش می‌رسد.

ثبت یک پاسخ