۹ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجیمقالاتنظارت تصویرینمایشگاه

Genetec در بیستمین نمایشگاه اینترسک

به گزارش دنیای حفاظت، کمپانی Genetec، که در سال 1997 تأسیس گردید، یکی از معدود تولیدکنندگان و ارائه دهندگان قدرتمند نرم‌افزارهای حفاظتی و به ویژه نرم‌افزارهای نظارت تصویری می‌باشد. کمپانی کانادایی Genetec با شرکت در نمایشگاه اینترسک 2018، جدیدترین نرم‌افزارها و راه‌کارهای خود را به نمایش گذاشت. مسئولین شرکت اینفوسک، نمایندگی این کمپانی نیز در غرفه‌ی Genetec حاضر شدند تا به سؤالات کاربران و بازدیدکنندگان ایرانی پاسخ دهند. در ارتباط با محصولات جدید Genetec و شرکت در نمایشگاه، مسئولین ارشد این کمپانی به مصاحبه با دنیای حفاظت پرداختند.

اینترسک، بستری عالی

در ابتدا Firas Jadalla مدیر منطقه‌ای کمپانی Genetec در خاورمیانه، ترکیه و آفریقا به تشریح اهمیت اینترسک پرداخت و گفت: ما دوازده سال است که در نمایشگاه اینترسک شرکت می‌کنیم. اینترسک بستری کامل و عالی برای رونمایی و نمایش برنامه‌های جدید کمپانی‌ ما به شمار می‌رود. همچنین در تمامی دوره‌های این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی فراهم می‌شود تا با نمایندگان خود در سایر کشورهای منطقه و نیز مشتریان و کاربران نهایی ملاقات کنیم.

جدیدترین نرم‌افزارهای Genetec در اینترسک

وی به محصولات جدید Genetec که در نمایشگاه اینترسک 2018 رونمایی و نمایش داده شده‌اند اشاره نمود و گفت: ما در بیستمین دوره‌ی نمایشگاه اینترسک، نرم‌افزارها و برنامه‌های جدیدی از جمله Citigraf، Airport Sense و Clearance  را به نمایش گذاشتیم. Yannick Herve مدیر توسعه تجاری Genetec نیز در ارتباط با محصولاتی که این کمپانی امسال رونمایی کرده اظهار داشت: امسال با حضور در نمایشگاه اینترسک، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای جدیدی را به نمایش گذاشتیم. نرم‌افزارهایی که در بخش‌های مختلفی نظیر ادارات پلیس، آتشنشانی‌ها، اورژانس‌ها و بسیاری مراکز مشابه دیگر به کار می‌روند. همچنین برای بخش ITS (سیستم‌های هوشمند کنترل ترافیک) نیز برنامه‌هایی ارائه کرده‌ایم که در سنسورهای ترافیکی استفاده می‌شوند و جریان ترافیک را نظارت و کنترل می‌کنند. برنامه‌هایی برای سنسورهای آب و هوا و سنسورهای بلوتوث نیز تولید نموده‌ایم. به علاوه، نرم‌افزارهایی برای بخش فروشندگی و خرده‌فروشی نیز در نظر گرفته‌ایم. برای بخش ویدئوآنالیتیک نیز نرم‌افزارهایی تولید کرده‌ایم.

اینفوسک نماینده قابل اعتماد، ارزشمند و با تجربه

سپس Jadalla در مورد بازار خاورمیانه و ایران افزود: بازار خاورمیانه بازاری بسیار جذاب است. آنچه این بازار را متمایز می‌سازد، رشد بسیار زیاد و سریع آن نسبت به متوسط جهانی می‌باشد. به همین جهت با افزایش روز افزون تقاضا در این منطقه روبرو هستیم. بازار ما در ایران به کمک شرکت اینفوسک شکل گرفته و گسترش یافته است. عملکرد این شرکت بسیار رضایت‌بخش بوده و باعث شده در ایران شاهد بازخور بیشتری باشیم. چندین سال است که این شرکت، نماینده‌ی ما در ایران است که با همکاری با یکدیگر توانسته‌ایم خدمات بسیار خوبی در زمینه‌ی مدیریت، پشتیبانی و حمایت از نصب کنندگان و یکپارچه‌سازان سیستم‌ها ارائه دهیم. مدیر توسعه تجاری این کمپانی در همین مورد چنین نظر داد: ما از سال 2006 فعالیت خود را در بازار خاورمیانه آغاز کردیم. بنابراین بیش از 10 سال است که در خاورمیانه و همچنین بازار ایران حضور داریم. این حضور در بازار نظارت تصویری و کنترل دسترسی برای کمپانی Genetec بسیار خوشایند و تاکنون موفقیت آمیز بوده است. من چند ماه پیش در ایران حضور یافتم و در آنجا علاقه و استقبال چشمگیر مردم را از پلتفرم‌های یکپارچه و واحد حفاظتی و امنیتی Genetec مشاهده کردم. ما نه تنها در زمینه‌ی پلتفرم‌های نظارت تصویری و یکپارچه‌سازی به تولید نرم‌افزار می‌پردازیم، بلکه برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی جامع در حوزه‌ی کنترل دسترسی، ویدئوآنالیتیک و حوزه‌های دیگر نیز تولید و عرضه کرده‌ایم. شرکت اینفوسک برای کمپانی Genetec سال‌هاست که بسیار قابل اعتماد است و طی این مدت ثابت کرده که نماینده‌ی ارزشمند و باتجربه‌ای برای برند ما می‌باشد.

ثبت یک پاسخ