۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت ها

همکاری دو کمپانی Dahua و Pepper در حوزه‌ی IoT

کمپانی Dahua Technology از مشارکت و همکاری استراتژیک خود با Pepper، تولیدکننده و ارائه دهنده‌ی خدمات IoT خبر داد. وی هدف از این همکاری را یکپارچه‌سازی راهکارهای هوشمند Pepper در سخت‌افزارهای Dahua اعلام کرد.

کمپانی Pepper پلتفرم‌های IoT را تولید و ارائه نموده و این محصولات را با دستگاه‌های متصل و هوشمند در سراسر جهان یکپارچه‌سازی می‌کند. این راهکارها که عبارتند از firmware ها، هاست ابری و رابط کاربری، برای تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی، برندهای مصرف کننده و ارائه دهندگان خدمات IoT مناسب هستند.

محصولات تولیدی داهوا که عبارتند از تجهیزات نظارت تصویری، دوربین‌های شبکه، رکوردرها و سایر محصولات سخت‌افزاری نظارت تصویری، در حال حاضر در بیش از 180 کشور و منطقه سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشتریان محصولات Dahua Technology، مشارکت با Pepper امکان دسترسی به نرم‌افزارها و پلتفرم‌های جدید را فراهم می‌سازد تا خدمات IoT ویدئویی و غیر ویدئویی در اختیار کاربران نهایی قرار گیرد. از آنجا که ویدئو کاربری حساسی در نظارت IoT، اتوماسیون خانه و خدمات حفاظت خانگی دارد، کمپانی Pepper به کیفیت، حفاظت و حفظ حریم خصوصی اهمیت و توجه زیادی مبذول داشته است.

ثبت یک پاسخ