۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
دسته‌بندی نشدهمعرفی پروژه ها

پروژه نصب تب سنج Invixium در کارخانه مواد شیمیایی PPG

Invixium کمپانی تولیدکننده راهکارهای بیومتریک بدون تماس برای اجرای پروژه اکسس کنترل کارخانه PPG انتخاب شد. کارخانه PPG تولیدکننده رنگ و سایر مواد شیمیایی بخصوص است که Invixium را برای نصب و راه اندازی راهکار بدون تماس خودکار انتخاب کرد تا دمای بدن پرسنل خود را هنگام ورود به مجموعه به درستی اندازه گیری کند.

PPG هنگام مواجهه با هزینه بالای غربالگری دمای بدن کارکنان در دوران پاندمی کرونا ، به دنبال راهکاری بود که دقت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد.

نیاز به تب سنجی یکپارچه

هنگامی که سال گذشته ویروس کرونا کشورهای مختلف جهان را یکی پس از دیگری درگیر کرد، کمپانی PPG با استخدام متخصصان حفاظتی بیشتر برای غربالگری دمای بدن کارکنان قبل از ورود به مجموعه، اقدامی سریع انجام داد.

PPG چندین متخصص و کارشناس را استخدام کرد تا دمای بدن هزاران نفر پرسنل را هر روز و در هر بار ورود و خروج اندازه گیری کنند که هزینه کارخانه را به 40 هزار دلار در ماه رساند. تا اینکه این مجموعه تصمیم گرفت بجای استفاده از شیوه غربالگری دستی، از سیستم اکسس کنترل مبتنی بر کارت همراه با راهبند استفاده کند.

مدیریت مجموعه PPG نیاز واضحی را در مجموعه می دیدند و آن، یکپارچه کردن غربالگری دمای خودکار با سیستم اکسس کنترل مجموعه بود تا بتوانند سالانه در هزینه ها صدها هزار دلار صرفه جویی کنند.

غربالگری دمای خودکار

PPG از کمپانی ارتباطات رادیویی Louisiana (LRC Wireless) کمک گرفت؛ کمپانی یکپارچه ساز در جنوب شرقی ایالات متحده که در زمینه حفاظت کارخانجات مواد شیمیایی تخصص دارد.

از آنجا که این کارخانه در زمان آغاز پروژه از سیستم اکسس کنترل OnGuard® LenelS2 استفاده می کرد، یکپارچه سازی سیستم تب سنج با سیستم اکسس کنترل ، نیازمند مدیریت دقیق و کاملی بود.

سیستم تب سنج Invixium

کمپانی Invixium از تولیدکنندگان راهکارهای اکسس کنترل سالم و از شرکای کمپانی LenelS2 است. کمپانی LRC Wireless ، سیستم تب سنج IXM TITAN مجهز به کیت تقویت کننده را به PPG پیشنهاد کرد؛ دلیل این انتخاب، عملکرد خودکار، قابلیت یکپارچه شدن با LenelS2 برای کنترل دسترسی و اتوماسیون سریع همراه با صرفه جویی در هزینه های کارکنان نسبت به راهکارهای غربالگری دمای دستی بود.

محافظت از پرسنل با حداقل بودجه

شیراز کاپادیا (Shiraz Kapadia) مدیرکل و رئیس کمپانی Invixium اظهار داشت: «مشاغل باید بپذیرند که برای حفظ و بقا در این شرایط، به دسترسی سالم نیاز دارند».

وی افزود: «کارخانجات پیشرویی همچون PPG می دانند که وظیفه دارند به کارکنان خود اطمینان دهند که همه افراد اطرافشان در محیط کار، سالم هستند و خطر بیمار شدن، آنان را تهدید نمی کند. راهکار ما دسترسی افراد سالم را به شکلی دقیق و سریع فراهم می سازد و در عین حال با خودکار کردن کل فرآیند، هزینه های حفاظتی را به حداقل می رساند. نتایج نصب این سیستم و صرفه جویی آن در هزینه ها ثابت می کنند که تب سنجی خودکار ، آینده دسترسی سالم در مجموعه ها خواهد بود.

ثبت یک پاسخ