۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

IDIS با آخرین محصولات خود به Intersec 2017 آمد

کمپانی IDIS، تولیدکننده‌ی کره‌ای تجهیزات نظارت تصویری در نوزدهمین نمایشگاه اینترسک برای چهارمین سال متوالی شرکت داشت. جیمز مین – مدیر منطقه‌ای کمپانی IDIS برای خاورمیانه، اروپا و آفریقا که در منطقه به فعالیت زیادی پرداخته، در رابطه با حضور شرکت خود به مجله دنیای حفاظت گفت: خواست ما این بوده که همکاری‌هایمان را با نمایندگی‌های خود در منطقه افزایش دهیم.  وی در ادامه با اشاره به سالگرد تأسیس این کمپانی کره‌ای گفت: امسال همچنین بیستمین سالگرد تأسیس شرکت ما به شمار می‌رود. کمپانی IDIS در سال 1997 تأسیس شده و از آن پس ما به عنوان یکی از برندهای مطرح بازار به عرضه‌ی تجهیزات نظارت تصویری پرداخته‌ایم. از سال 2014 یکی از محصولات برند خود تحت عنوان Direct-IP را ارائه می‌دهیم. هدف از عرضه‌ی این محصول آن است که کاربری سیستم‌های نظارت تصویری را به ساده‌ترین حالت ممکن درآورد. جیمز مین با نام بردن محصولات شرکت خود برای نمایشگاه اینترسک گفت: در این دوره از نمایشگاه اینترسک به عرضه‌ی آخرین دستاوردهای خود پرداختیم. Intelligent Codec از جمله این محصولات است که تا نود درصد میزان تراکم تصویری را افزایش می‌دهد. همچنین دستگاه‌های 64 کاناله‌ی NVR و برخی دیگر از محصولات ما در این نمایشگاه عرضه شدند.

عرضه‌ی محصولاتی استاندارد با عملکردی بالا

هنگامی که فناوری‌ها از H.264 به H.265 ارتقا یافتند، میزان تراکم تصاویر تا پنجاه درصد افزایش یافت. جیمز مین با اشاره به این مسئله گفت: ما فناوری‌های ساخت خود را در این سیستم‌ها به کار گرفتیم تا میزان داده‌ها بیشتر متراکم شود. بدین ترتیب میزان تراکم‌سازی تصاویر ویدیویی به میزان 90 درصد رسیده است. اما در عین حال، هنگام استفاده از H.265 میزان کارکرد CPU افزایش می‌یابد، به همین دلیل است که ما فناوری‌هایی را در سیستم‌های خود ارائه کرده‌ایم تا این مشکل حل گردد. وی در ادامه برخی دیگر از محصولات خود را به صورت موردی همراه با ویژگی‌های آنها نام برد. جیمز مین گفت: دستگاه‌های NVR 64 کاناله‌ی ما دارای قدرت برق اضافی هستند و در شرایط سخت محیطی فعالیت می‌نمایند. در نتیجه، هدف ما بر روی عرضه‌ی محصولاتی استاندارد با عملکردی بالا است.  مدیر منطقه‌ای کمپانی IDIS برای خاورمیانه، اروپا و آفریقا با اشاره به برخی از پروژه‌های این شرکت در منطقه گفت: کمپانی IDIS پروژه‌های بسیاری را در دنیا و خاورمیانه اجرایی کرده که از آن جمله می‌توان به دانشگاه مجمع (Majmaah University) در عربستان سعودی اشاره کرد. بدین ترتیب، فعالیت‌هایی را در بخش آموزش و مکان‌های آموزشی و تربیتی انجام دادیم. Sedar دیگر پروژه‌ای است که IDIS اجرایی کرده و یکی از تولیدکنندگان پرده می‌باشد. این شرکت در عربستان سعودی و امارات متحده عربی شعبه دارد. مدرسه‌ی King School در بریتانیا از جمله دیگر پروژه‌هایی به شمار می‌رود که از سیستم‌های ما در آن استفاده شده است.

رشد سریع در بازار ایران

بازار ایران در یکی دو سال اخیر بسیار خوب و با سرعت زیادی در حال رشد بوده است. جیمز مین، در این راستا گفت: بعد از رفع تحریم‌ها و به واسطه‌ی این امر، حالا دیگر می‌توانیم با تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های ایرانی همکاری داشته باشیم. همواره سعی ما این بوده که محصولاتی ارزشمند را به مشتریان ارائه دهیم. کاهش هزینه‌های نصب، نگهداری و سرویس سیستم‌ها، میزان بازگشت سرمایه‌ی شرکت‌ها را به بیشترین میزان می‌رساند.

وی در ادامه گفت: نمایندگی ما در ایران همخوانی بسیار خوبی با ارزش‌ها و خواسته‌های ما دارد. آنها بازار و سیستم‌ها را به خوبی می‌شناسند و در زمینه‌ی عرضه‌ی محصولات بسیار از آنها رضایت داریم. آنها بهترین خدمات را به مشتریان نهایی ما ارائه می‌دهند.

ثبت یک پاسخ