۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

رشد فروش دوربین کداکام و تجهیزات نظارت تصویری آن

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت کمپانی kedacom از شرکت های برتر تولیدکننده تجهیزات نظارت تصویری توانسته است در سال 2018 و 2019 رشد فروش فزاینده ای را به خود اختصاص دهد. طی مصاحبه اختصاصی دنیای حفاظت با مدیر فروش جهانی کداکام Ng Chin Lam، دوربین مداربسته kedacom  و تجهیزات نظارت تصویری خاص آن در پروژه های وسیعی استفاده گردیده است.

همچنین طبق گزارش منتشر شده وب سایت a&s یکی از مجلات معتبر صنعت حفاظت، کداکام با رشد 33.61 درصدی فروش در سال 2018، مقام سوم رشد سریع فروش را در سال 2019 از آن خود کرد. گفتنی است در این میان، کمپانی چینی مگوی (Megvii) بالاترین رشد درآمدی را به خود اختصاص داده است، 5 کمپانی مگوی، سی پی پلاس، کداکام، کاستار تکنولوژی و یونی ویوو تکنولوژی به ترتیب بیشترین میزان رشد درآمد و فروش را در بین 50 شرکت برتر سیستمهای حفاظتی در سال 2018 داشته اند.

مدیر فروش جهانی کداکام به دنیای حفاظت گفت: کمپانی کداکام صرفا یک فروشنده کالا نیست بلکه با توجه به وسعت و قابلیتهای محصولات خود، ارائه کننده راه حلهای کلیدی بوده تا برای کاربران و مصرف کنندگان بر اساس کاربری مدنظر، راهکارهای جامعی را ارائه نماید. وی در ارتباط با جدیدترین فناوریها و راهکارهای kedacom اظهار داشت: ما در سال 2018 فناوری مهم یادگیری عمیق (Deep Lerning) را به محصولات خود اضافه کردیم و در این خصوص فناوری تشخیص چهره یا تفکیک چهره را پیاده سازی نمودیم. در حقیقت الگوریتم تشخیص چهره به تنهایی کافی نبوده و با اضافه کردن هوش مصنوعی و نیز نرم افزارهای شناسایی، این قابلیت را در دوربینهای kedacom ارتقا داده ایم.

Ng Chin Lam در ادامه به برخی پروژه های کداکام اشاره نمود. یکی از این موارد، تجهیز سیستمهای نظارت تصویری مجتمع اجلاس سران G20  در هامبورگ آلمان است که در این مکان هر سال اجلاسی متشکل از 20 کشور قدرتمند جهان برگزار می شود. طی این پروژه نظارت تصویری، 700 دوربین مداربسته kedacom نصب و راه اندازی گردید.از پروژه های دیگر که در یکی از استانهای غربی چین به اجرا درآمده و طی آن KEDACOM  حدود 50 هزار دوربین نظارتی را نصب و راه اندازی نموده است. از دیگر پروژه های کداکام،  راه اندازی سیستم حمل و نقل هوشمند یا ITS  در منطقه ای از چین است که به کمک آن تنها در 9 شبانه روز، 3 هزار سرنشینی که کمربند ایمنی نبسته بودند شناسایی شد.

طبق لیست ارائه شده توسط وبسایت a&s، پنج شرکت اول حفاظتی از نظر میزان فروش سالانه 2018 به قرار زیر هستند:
  1. Megvii Technology با 529.40 درصد رشد
  2. CP Plus با 35.89 درصد رشد
  3. Kedacom با 33.61 درصد رشد
  4. Costar Technologies با 33.07 درصد رشد
  5. Uniview Tehnologies با 31.29 درصد رشد

ثبت یک پاسخ