۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

فروش محصولات حفاظتی و نظارت تصویری با سرعتی باورنکردنی

امروزه محیط اطراف ما شرایطی پیدا کرده که به گفته برخی از افراد غیر قابل توصیف است. با این حال، از چشم انداز نظارت تصویری، شرایط به وجود آمده یعنی شیوع ویروس کرونا را می توان به خوبی درک کرد و با آن کنار آمد. در این مطلب از منظر حفاظت، برخی از ابهامات این شرایط را شفاف سازی می کنیم و خواهیم گفت که چرا حفاظت، امری ضروری به شمار می رود.

حفاظت یک صنعت لوکس نیست، بلکه یک ضرورت محسوب می شود. این ضرورت امروزه بیش از پیش برای تمامی صنایع به اوج خود رسیده است؛ فارغ از کوچک یا بزرگ بودن آن صنایع. یک سیستم نظارت تصویری، گزینه ای مقرون به صرفه است که نیاز به پرداخت حقوق بابت نظارت توسط نیروی انسانی را برطرف می کند.

زمانی که فعالیتهای کسب و کاری کُند شده یا برای مدتی تعطیل می شود، باید به فکر محافظت از آن تسهیلات خالی و بدون پرسنل بود. پاندمی کرونا بعد از این نیز فشارهای شدیدی به صنایع مختلف وارد خواهد آورد. دیدن اینکه بسیاری از مجموعه ها باید درب ها را بسته و کارکنانشان را تعطیل کنند بسیار غم انگیز است.

در این مدت، نظارت بر مجموعه با استفاده از سیستم نظارت تصویری مجهز به ویدئوآنالیتیک، می تواند بسیاری از دغدغه های صاحبان مشاغل در مورد امنیت مجموعه شان را برطرف سازد.

فروش محصولات حفاظتی و نظارت تصویری با سرعتی باورنکردنی

مطمئناً با مثال فوق می توانیم اینگونه نتیجه گیری کنیم که حفاظت بیش از اینکه یک «خواسته» باشد، یک «نیاز» به حساب می آید. زمان هایی مشابه شرایط کنونی، این حقیقت را بیش از پیش اثبات می کند. در این روزهای پیچیده، مردم چندان به دنبال سیستم های کنترل روشنایی یا دستگاه های سینمای خانگی نیستند. آنان بیشتر خواهان آن هستند تا عزیزان خود را در امنیت ببینند و خانه، کسب و کار و دارایی هایشان را محافظت کنند.

به نظر می رسد در ماه ها و سالهای آینده فروش محصولات حفاظتی و نظارت تصویری با سرعتی باورنکردنی افزایش خواهد یافت. بر اساس گزارشات منتشر شده، شیوع COVID-19 سرعت پاسخ مسئولان مربوط به رسیدگی به شکایات را کندتر کرده است. از آنجا که مجرمین همیشه از شرایط خاص سودجویی می کنند، حال این کندتر شدن سرعت پاسخگویی مراکز اجرای قانون، به سارقین فرصت بیشتری می دهد.

ما به عنوان اعضای یک جامعه در چنین شرایطی باید هوشیاری خود را افزایش دهیم و روی مجموعه یا شرکتمان که اکنون به ناچار تعطیل شده، نظارت دقیق و شبانه روزی داشته باشیم. این کار خطرات احتمالی را کاهش خواهد داد.

راهکارهای نظارت تصویری مقرون به صرفه

داشتن راهکاری که بتواند با سرعت و امنیت بالا تصاویر ویدئویی را به اشتراک بگذارد می تواند در اینکه یک قربانی باشید یا مجرم را شناسایی کنید بسیار تعیین کننده باشد. Ella، یک پلتفرم جستجوی ویدئوی تولید شده توسط کمپانی IC Realtime، هر ثانیه از ویدئو را بسیار قابل جستجو و قابل اشتراک گذاری می کند و آن را چه با مسئولان مربوطه و یا با اپلیکیشن های مجازی همسایگانتان به اشتراک خواهد گذاشت. همچنین این پلتفرم با هر دستگاه RTSP سازگار است.

به عنوان نتیجه گیری، باید گفت هدف از این مطلب اشاره به مسائل بدیهی و واضح نبود؛ بلکه هدف اصلی، افزایش آگاهی در مورد این است که چگونه فناوریهای مختلف می توانند منجر به آسودگی خاطر و تضمین امنیت شوند. فناوری نظارت تصویری راهی است برای رسیدن به این آرامش خاطر و برای شما، خانواده و کسب و کارتان امنیت بیشتری را به همراه دارد.

۱ نظر

ثبت یک پاسخ