۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

VIVOTEK در پروژه ربات های پلیسی تونس مشارکت می کند

کمپانی VIVOTEK به تازگی وارد پروژه تجهیز ربات های پلیسی P-Guard در تونس شده است. ربات P-Guard ساخته شده توسط کمپانی ENOVA Robotics توسط وزارت کشور تونس در خیابان های این کشور راه اندازی می شوند. هدف از این پروژه، نظارت دقیق تر بر محدودیت های شهروندان و کاهش انتشار ویروس کرونا بوده است.

هر ربات پلیس P-Guard برای ارائه نظارتی 360 درجه با نقطه کور صفر، به دو دوربین شبکه پانورامیک 180 درجه VIVOTEK MS9390-HV مجهز شده است. این دوربین ها به دو لنز عرض 4 مگاپیکسلی، دید پانورامیک 180 درجه و قابلیت نوردهی IR تا 20 متر مجهز هستند. بنابراین دوربین نامبرده برای تصویربرداری با کیفیت بالا جهت نظارت شبانه روزی گزینه ای ایده آل به شمار می رود. همچنین طراحی بدنه این دوربین کاملاً متناسب با ساختار و ظاهر ربات بوده و ظاهر ربات P-Guard را برای شهروندان، دوستانه تر نشان می دهد.

این دوربین به فناوری لیدار و قابلیت اتصال به شبکه قدرتمندی مجهز است. بنابراین می تواند مأموریت های حفاظتی را در هر جای شهر با موفقیت اجرا کند و اطمینان یابد که شهروندان در زمانهای قرنطینه در خانه هایشان هستند. شعار کمپانی Enova Robotics این است: «امروز می دانیم که مشتریانمان فردا چه می خواهند». Anis Sahbani (انیس سهبانی) مدیر کل کمپانی Enova Robatics اظهار داشت: ما به مردم کمک می کنیم که دشوارترین، پر خطر ترین و رایج ترین کارها و وظایفشان را با کمک ربات های دارای هوش مصنوعی، مدیریت نمایند».

Alex Liao (الکس لیائو)، رئیس کمپانی VIVOTEK اظهار داشت: طی سالهای اخیر تلاش کرده ایم تا در زمینه اینترنت اشیا (IoT) به پیشرفت هایی دست یابیم. ما معتقدیم که محصولاتمان پتانسیلی نامحدود در یکپارچه شدن با طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها و سیستم های مختلف را دارند. در حالی که تمام جهان با چالش بی سابقه کرونا دست و پنجه نرم می کند، امیدواریم که با حفظ ایمنی مردم به سبکی هوشمندانه تر بتوانیم به کمک مردم در جهان بشتابیم.

ثبت یک پاسخ